Beste
Bij deze staat http://tiny.cc/7c5ezx te koop
Biedingen kunnen hier gestuurd worden.
Mvg
Sourceshop
Beste
Bij deze staat http://tiny.cc/7c5ezx te koop
Biedingen kunnen hier gestuurd worden.
Mvg
Sourceshop
Het zijn de scripts en domeinnamen, webshop script is inbegrepen.(wordt verkocht met domeinnaam!)
Aub gestaafde reacties!
heb je een indicatie van hoeveel je wilt?
Wat zijn de verdiensten etc.?
Beste
Verdiensten minimaal wegens verwaarlozing: momenteel wegens geen promotie 10 - 60 per maand.
Met promotie was dit natuurlijk een heel ander bedrag.
Geen idee bij een goed bod denk ik erover na.
ik bied 50
50 euro? 1 script kost al vlug meer dan 50 euro?
geef dan een indicatie. Als je mid high xxx verwachtmoet je dat melden
hierbij bied ik 100 euro.
Dacht eerder aan med - high xxx, aangezien u alle scripts erbij krijgt en deze zeker de waarde zwaar overschrijden ten opzichte van de biedingen hier.
je weet dat al jouw scripts serieus verouderd zijn?
Had wel serieus willen bieden maar denk, net wat Ferhat zegt, de scripts oud zijn(geen pdo,MySQLi) en straks niet meer zullen werken. Mocht dat niet zo zijn, hoor ik het graag en wil ik wel evt. een bieding doen.
Zoals de reacties hier boven. Blijft mijn bod van 100 euro gewoon staan puur voor de domein wat me aanspreekt en het concept.
Mededeling voor de topic starter,
Zou u het volgende kunnen toevoegen.
Hoeveel scripts er inbegrepen zijn
Rechten over de scripts
Richtprijs (Bieden, Bieden vanaf, of vaste verkoopprijs)
Oudheid van de scripts die er verkocht worden.
Rechten over de website zelf.
Tot die tijd zal het bod van @MBCompany á € 100,00 worden gehonoreerd.
Graag wil ik u verzoeken dit binnen 48 uur te veranderen.
Alvast bedankt voor uw medewerking.
Ik citeer van de site CMSHero; daar komt je webshop vandaan;
Bij aanschaf van 1 CMS heeft u 1 persoons en domeingebonden licentie. Dit wil zeggen dat u dit CMS voor maximaal 1 website kunt gebruiken op 1 domein door de bij ons bekende klant. Doorverkopen is niet mogelijk. Een licentieoverdracht wel. Wij brengen hiervoor administratieve kosten (€25 incl btw) in rekening. Bij een licentieoverdracht dient de koper de verkoper hiervan op de hoogte te stellen.
Dus om aan de toekomstige koper te informeren, moet je dus ook nog is 25 EUR incl. BTW betalen aan CMShero.
Ik citeer van de site CMSHero; daar komt je webshop vandaan;
Dus om aan de toekomstige koper te informeren, moet je dus ook nog is 25 EUR incl. BTW betalen aan CMShero.
Dat zal alleen zo zijn wanneer het domeinnaam veranderd, aangezien hier alles compleet verkocht wordt inclusief domeinnnaam heeft de eigenaar dus geen administratief werk. Een licentie (zoals in de AV) is domein gebonden.
Ja maar je vergeet een lijn "1 domein door de bij ons bekende klant".
Het is wel raar om te zien dat de TS niet reageerd.....
Beste,
Gezien topic starter niet heeft gehandeld op mijn verzoek en niet meer heeft gereageerd op vragen sluiten wij het topic.
Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!