weet iemand een script te vinden voor gratis sms te sturen naar iemand zijn gsm??
ik heb al gezocht onder sms text scripts en free sms scripts maar kan niet vinden
hopelijk jullie wel:D
Mvg: eirreb
weet iemand een script te vinden voor gratis sms te sturen naar iemand zijn gsm??
ik heb al gezocht onder sms text scripts en free sms scripts maar kan niet vinden
hopelijk jullie wel:D
Mvg: eirreb
uhhm voor zover ik weet bestaat dit niet en is onmogelijk. Er zijn wel gratis sms sites maar dat staat helemaal vol met advertenties
ik denk: onmogelijk (h)
Er bestaan wel wat sources van dit, maar je moet er software bij kopen of downloaden..
Geen idee waar,
Google is je beste vriend
Kan niet, je moet wel iets hebben waar je de sms mee verstuurd. En nee, dat kan niet met een php functie.
Het kost altijd geld, je zou smsjes in moeten kopen bij bijvoorbeeld Mollie.
als je een superdure server (sms gateway) hebt ervoor en een gratis contract met een operator, dan is het min of meer gratis ja
bedankt allemaal hier ben ik een stuk wijser over geworden
aleen 1 vraagje nog timDjij geeft me een super handige site ervoor kan ik die wel uploaden enzvoor?
Ja die kan je gewoon uploaden en gebruiken.;)
tanks! dan vraag ik hier weer iemand een goeie artikele voor html kit nederlands graag heb al gezegt daarna mag dit :slotje:
Heb je zelf al op google gekeken want ik vond als eerste dit: http://www.html-site.nl/kitnl.php wat precies is wat je zoekt ;), als je nog verder wil zoeken: typ in google "Nederlandse html kit handleiding".
Mvg,
Dein
tanks:slotje:
Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!