Beste
ik had altijd een berichtenbalk van Webhelpje in gebruik maar die is gestopt met haar diensten
mijn vraag is wie heeft er nog een berichtenbalk me smileys liggen mag met DB of zonder..
Ik hoop dat jullie me willen en kunnen helpen
Alvast Bedankt

Gevraagd: Berichtenbalk
-
-
Guest, wil je besparen op je domeinnamen? (ad)
-
Kunt u iets specifieker zijn? Heeft u voorbeelden en/of screenshots. Het klinkt niet heel moeilijk.
-
Het moet een balkje worden waar in mensen een berichtje kunnen achter laten.. ( geen gastenboek ) ik heb diverse berichtenbalk scripts geprobeerd maar helaas
mocht het niet baten
je moet het zien als een balkje dat daar in de tekst scrolt
ik heb ff 2 screens toe gevoegt dit zou het idee moeten zijn
ook heb ik deze script die daar op staat al geprobeerd maar doet nietsgraag zou ik zo iets willen dan met smileys er bij in en het mooiste mysql gestuurd.
ik hoop jullie zo voldoende te hebben geinformeerd!
-
Ik kan dit wel maken voor je. Zie pm
-
Ik kan dit wel maken voor je. Zie pm
PB terug
-
Moest het nodig zijn kan ik dit ook fixen voor je
-
of ik kan het ook
-
Moest het nodig zijn kan ik dit ook fixen voor je
Zou erg fijn zijn kun je pb sturen ?? -
of ik kan het ook
Zou erg fijn zijn kun je pb sturen
-
Om even te melden. Het betreft een hobby site en er is geen budget.
-
Om even te melden. Het betreft een hobby site en er is geen budget.
moet alles dan om € gaan ?? er kan heus wel reclame worden gemaakt ,, linkruil etc .. niet alles hoeft om geld te draaien toch ?
-
Je verwacht een dienst, dan verwacht iedereen die hier gereageerd heeft een verloning. Vriendelijkheid tot de max ;).
Voor niets gaat de zon op.
-
Hallo,
Hierbij voor iedereen te gebruiken een berichtenbalk en maakt gebruik van PDO.
In de config.php zit alle logic zo ongeveer waardoor dingen makkelijk zijn aan te passen en uit te breiden et cetera.
In index.php zit zowel de html als het verwerken van het post request.Database file is messagebar.sql en dient toegevoegd te worden aan de database. Vanuit daar worden ook de smilies ingeladen. Bij het maken van nieuwe smilies moeten deze in de map smilies worden gezet.
Verkopen van dit script of op andere plaatsen publiceren zonder mijn toestemming is niet toegestaan.
Copyright in alle documenten laten staan.Link waar download kan worden gevonden: PDO messagebar/berichtenbalk
-
Luc helemaal top Bedankt!
Hier mag wat mij betreft nu een slotje op
Participate now!
Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!