Beste leden,
Ik ben opzoek naar advies, want op sommige manier blijf ik maar website's tegenkomen met een oude code van mij.
Nu heb ik reeds al in september klacht neergelegd tegen persoon X dit dossier licht nu namelijk bij de procureur des konings ( Aaron is reeds op de hoogte van deze aanklacht)
Maar aangezien persoon X de code heeft bezorgd aan persoon Y blijft de code maar online staan.
Ook al heb ik de persoon Y een mail gestuurd om per direct de website's offline te halen. Bij 2 website's is dit ondertussen gelukt.
Welke raad kunnen jullie mij hier nog verder in geven.
De raad die ik zelf al heb gehad is om van alles screenshots te nemen, en te proberen om via mail het op te lossen maar dit lukt namelijk niet.
Ook merk ik dat persoon Y de code gewoon doorverkoopt waardoor sommige dan een code hebben die dan uiteindelijk gestolen is.
Welke raad ik aan leden van hier wil geven is let op met aankoop van bepaalde website's. Ik ga namelijk geen namen noemen.
ik ga nu maandag alvast opnieuw langs voor tegen persoon Y een klacht neer te leggen.
Ik weet dat sommige leden hier misschien niet de stap voor zullen zetten. Ik wil gewoon niet dat mijn werk waar ik maanden hard aan heb gewerkt zomaar op het internet staan en dan zeker niet worden doorverkocht!
Met vriendelijke groeten
Kenneth