NIET MEER GELDIG!
Verkocht!! Wij verkopen ons reseller pakket
- John Spijker
- Closed
-
-
-
Even voor meer informatie van een eventuele koper:
Wat zijn de specs, zoals ruimte, dataverkeer.
Je hebt het over domeinen en scripts die eventueel beschikbaar zijn. Om welke gaat dit dan?Je bied op dit moment weinig informatie!
-
Hm, ja wel handig inderdaad, vergeten erbij te vermelden.
Opslag: 80GB
Dataverkeer: Onbeperkt
Domeinen hosten: 25
Mail: Onbeperkt
Subdomeinen: Onbeperkt
Controlepaneel: DirectadminWe zoeken niet specifieks iets maar voor mensen die eventueel een reseller zoeken maar niet veel uit te geven hebben op dit moment kunnen we eventueel ruilen, men kan dan ook altijd met een ruilvoorstel komen.
-
Ik heb zelf een Reseller pakket bij Versio maar het is erg traag soms.. / meestal.
Zeer vervelend. -
Daar hebben we dan zelf geen last van eerlijk gezegd, eerder in het verleden inderdaad wel maar dat was een lagere reseller, welke range zit jij? vserverxxx?
-
Ik heb geen problemen op 368 en 396. Normaal kan je je server nog wijzigen
-
Daar hebben we dan zelf geen last van eerlijk gezegd, eerder in het verleden inderdaad wel maar dat was een lagere reseller, welke range zit jij? vserverxxx?
Wij hebben het opgezegd en ergens anders afgenomen. Maar we zijn aan het kijken naar eigen server en daar VPS servers op te bouwen. Maar dit is nog even in onderzoek.
-
Wil niet vervelend overkomen maar pas op met het overkopen van hostingpakketten, theoretisch gezien blijft de effectieve aankoper toch eigenaar v/h pakket? Laat het netjes gebeuren @ iedere mogelijke koper met een effectieve eigenaar transfer die dan plaatsvind!
-
Met alle respect snap ik je reactie maar misschien had je ook even de voorwaarden kunnen lezen van Versio zelf voor je deze reactie gaf
Het is toegestaan reseller pakketten te verkopen en die kan je dan netjes net als domeinnamen pushen, dus gaat naar de nieuwe eigenaar en de oude eigenaar kan er letterlijk NIETS meer mee
Zoals bijvoorbeeld een gewone pakket die kun je niet doorverkopen want die is ook niet overzetbaar, die kan je niet pushen..
-
Leuk om te horen blij dat het dan sowiso netjes kan gebeuren voor eventueel geïnteresseerden!
-
Inmiddels heeft topic starter aangegeven dat het topic niet meer nodig is, hierom dus ook een slotje.
Participate now!
Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!