beste mensen
het lukt mij niet om een goed werkend Google Recaptcha te maken wat doe ik fout
wie kan mij helpen hier mee
hulp bij het maken van Google Recaptcha
-
-
Guest, wil je besparen op je domeinnamen? (ad)
-
Mss ben je hier iets mee reCAPTCHA v3 | Google Developers
-
Wat lukt er precies niet, even een zinnetje het lukt me niet is niet zo veel info.
Kan je wat meer info geven met wat niet lukt.
-
sorry dit is opgelost ZigZag
-
Hoe is het opgelost? Kan je dat ook delen voor de mensen die er ook niet uitkomen?
Wel zo netjes en sociaal -
Ja hoor dit kan ik wel.
Ik heb een geheel nieuw formulier gemaakt met een geheel iets anders dan Google Recaptcha een spambots dat ook nog goed werkt met dank aan een collega van mij dit dit scriptje heb gemaakt. -
Misschien een idee om te delen?
-
Dit zal niet gaan en mogen dit omdat dit scriptje gemaakt is voor mij door een collega van mij en die wel dit niet dellen sorry en daar heb ik respect voor.
-
Dit zal niet gaan en mogen dit omdat dit scriptje gemaakt is voor mij door een collega van mij en die wel dit niet dellen sorry en daar heb ik respect voor.
Jammer. Maar je kan neem ik aan toch wel in korte lijnen vertellen hoe het werkt?
-
Ook wel benieuwd tiger!
-
Ik ben nog steeds benieuwd. Of moet dit onder de pet blijven? (zou jammer zijn).
-
@tigermaffia, kan je even reageren? Wel zo netjes ipv te negeren.
-
niet om het een of ander AarClay maar het is niet omdat ik het niet wel dellen maar dit is een code die gemaakt is door een collega van mij en die wil niet dat deze code vrij komt.
ik zal vragen of ik een stukje kan vrijgeven maar dit is niet aan mij.
en deze opmerking van u slaap dus geheel de plank mis.
Ik ben nog steeds benieuwd. Of moet dit onder de pet blijven? (zou jammer zijn).
maar goed ik vraag het aan hem vragen ik kom hier op terug. -
je hoeft de code niet te delen, maar misschien wat stappen zodat mensen zelf iets kunnen maken.
Bijvoorbeeld wat de functie doet of niet doet ofzo?. vind de opmerking van tigermaffia beetje kort door de bocht als je het mij vraagt.Zo van: ik stel een vraag, uiteindelijk heeft iemand mij geholpen, maar ik deel niks want dat mag ik "niet". Dus zoek het maar uit.
We zijn hier toch om elkaar te helpen of zie ik dit fout? -
Google heeft recent een nieuwe recaptcha gelanceerd, recaptcha enterprise.
Deze gaat de recaptcha v3 die je nu nog overal ziet vervangen.
Uiteraard is deze wel deels betalend geworden...Dit is een volledige andere manier van werken en hier zijn ook nog niet veel voorbeeld codes van beschikbaar.
Google doet wel zijn best om het zelf uit te leggen in de documentatie. -
Ter info: Documentatie
-
niet om het een of ander AarClay maar het is niet omdat ik het niet wel dellen maar dit is een code die gemaakt is door een collega van mij en die wil niet dat deze code vrij komt.
ik zal vragen of ik een stukje kan vrijgeven maar dit is niet aan mij.
en deze opmerking van u slaap dus geheel de plank mis.
maar goed ik vraag het aan hem vragen ik kom hier op terug.Hi tiger, ik ben niet meteen benieuwd naar de code eerder een schriftelijke samenvatting van hoe je het probleem hebt kunnen oplossen? Hoor het graag!
Welke gebruikte technologieën, wat doet je code/oplossing precies in mensentaal?
Je zou mij en hier eventueel andere mensen mee kunnen helpen zonder code te delen.Groeten
-
Dat kan wel ja.
De code kijkt of alle wat ingevuld moet zijn (verplicht) ook ingevuld is en of dit klopt even voorbeeld mailadres vul je in wwwwwww.@ggmmaaiill dan zecht het script dit klopt niet.
Verder zorgt het script er voor dat je maar 1 office en een contract formulier kan invullen per 12 uur.
En het voorkomt dat er spam via je formulier binnen komt dit door dat je steeds moet klikken op een word dat het formulier aan geeft en dat wordt staan in een rij van 4 worden en dat verspringt steeds
Voorbeeld nu staat het zo
Auto fiets bromfiets huis als je op nieuwe het formulier wil in vullen staat er dit
Fiets opa bromfiets auto en ga zo maar door.Dan dit even
Zo van: ik stel een vraag, uiteindelijk heeft iemand mij geholpen, maar ik deel niks want dat mag ik "niet". Dus zoek het maar uit.
We zijn hier toch om elkaar te helpen of zie ik dit fout?
Nee dat heb je goed maar het is geen onwil dit is de vraag van uit mijn collega om dit voor mij te houden van daar. -
Kort samengevat een zelf geschreven visuele captcha met textueel element ter vertificatie? + Rate limiting op je formulier?
Geen slechte aanpak, probeer dan wel zoveel mogelijk verschillende visuele data punten te voorzien voor je verschillende captcha uitkomsten. En kan absoluut geen kwaad deze om de zoveel tijd volledig up te daten met nieuwe visuele data punten voor zelfde versch. uitkomsten of evt. andere.
Stel je hebt maar 1 Auto foto en 1 fiets enz.. van alles slechts 1, dan zal die beveiliging helaas super eenvoudig te omzeilen zijn.
-
Oke dat gaan we even testen bedankt voor je tips
Participate now!
Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!