Beste leden,
Breng jullie graag op de hoogte over mijn open-source release.
Source code en tal van info is te vinden op https://github.com/Mafiasource/Mafiasource
Dat deze release een mogelijkheid mag bieden voor alle crimeclub enthousiasten om van start te kunnen gaan zonder van 0 te moeten herbeginnen.
Er waren eerst twijfels om eventueel geen geschikte koper te zoeken, maar na enkele weken alles op een rijtje te zetten toch maar besloten om er zoveel mogelijk anderen een plezier mee trachten te doen en hen proberen te stimuleren tot programmeren. (Al is het maar knutselen)
Heb in het verleden het geluk getroffen om van start te kunnen gaan in een illegale source anders ging ik jullie 9/10 geen open-source cc kunnen aanbieden. Heb crimeclub zo goed mogelijk trachten te herbouwen vanaf 0 met een eigen unieke twist en kleine verschillen in gameplay.
Hoop in eerste instantie dat het project velen kan helpen en doen bijleren ookal is mijn project verre van perfect!
Onder MIT licentie vrijgegeven.
Vandaag ook meteen mijn eerste code quality check ooit doorstaan. Er zal nog actief gewerkt worden om een zo goed mogelijke quality score te behalen. Zal mijn best blijven doen om bugs ook zo snel mogelijk te fixen. Verder kan ik momenteel weinig beloven i.v.m. toekomstige updates aangezien ik aanvoel vrij klaar te zijn met CrimeClub programmeren in het algemeen, en dus ook een van de redenen tot deze release. Enjoy!
Demo is te vinden op mafiasource.nl men kan inloggen met volgende gegevens:
Gebruikersnaam: ms-demo
Wachtwoord: demo-ms
Vriendelijke groeten
Michael