Wat komen die gemaakte kosten dan vandaan? Van een ingehuurde serverbeheerder die verzuimd heeft dit naar wens op te leveren?
Nextcloud instellen
- tigermaffia
- Closed
-
-
-
Kom met die demo dan af aub.. pfff getting tired of this
-
Dit wordt bijna een 'pop-corn' topic als ik zo lees.
-
Nee ik heb nu twee keer een persoon ingehuurd die gezocht hebben het te kunnen oplossen.
Bij alle twee vooruit betaling gedaan ( dit moes)
Maar niets opgelost.
Vandaar dat ik maar naar iets anders op zoek ben wat wel in een keer goed werkt. -
Welke problemen heb je nu dan?
Iets wat in één keer goed werkt is niet altijd mogelijk. -
AarClay
ik heb nu weer BeDrive die werkt goed alleen heeft die geen word online of zo iets.
waar je docx bestanden mee online kan bewerken.
hier moet je eerst het bestand downloaden en dan bewerken en dan weer uploaden en dat hoeft bij nextcloud en owncloud niet vandaar dat ik dat wilde.
verder weet ik niet wat een goed ander programma is.weet u iets??
-
Nextcloud of Owncloud hoeft an sich geen probleem te zijn, tenzij je koppig bent om te vertellen wat er mis is, en vervolgens van de hak op de tak als een ongeleid projectiel dit topic een eigen wending laat geven. Best storend als ik eerlijk mag zeggen.
- Je noemt geen budget nadat het meerdere malen gevraagd wordt
- Een demo laat je niet zien
- Je reageert niet echt op de gegeven berichten. -
AarClay
lees even terug bij bericht 3 daar staat precies wat er niet goed gaat.
er was een demo waar je kon inlogen ik heb het even op deze gedaan LET OP DIT IS NIET WEBSITE WAAR HET OP MOET KOMEN TE STAAN DIT IS EEN TEST WEBSITE MAAR DAN KUN JE KIJKEN HOE EN WAT.
nogmaals de link testscript
Gebruikersnaam test2022
Wachtwoord test2022test2022ik heb er nog een keer 150,00 a 200 euro voor over maar ik denk dat we daar wel uitkomen.
NOG MAALS OP DEZE WEBSITE HIERBOVEN HOEFT NIETS GEDAAN TE WORDEN DIT IS EEN VOORBEELD WEBSITE
ik hoor het wel weer
-
Dus de voorbeeld website werkt dan wel naar behoren? Hoe kunnen we dan de fouten weten?
Edit;
503 Service Unavailable
No server is available to handle this request. -
En wat als je nu even met een schone lei begint?
Volledige format/nieuwe image dus.https://linuxiac.com/install-nextcloud-on-ubuntu/
Dit heeft een collega van mij pas geleden ook geprobeerd, en ik hoorde geen klachten.
-
Dus de voorbeeld website werkt dan wel naar behoren? Hoe kunnen we dan de fouten weten?
Edit;
503 Service Unavailable
No server is available to handle this request.nee werkt niet na behoren fouten staan in de info blz.
Raar link niet werken
-
En wat als je nu even met een schone lei begint?
Volledige format/nieuwe image dus.https://linuxiac.com/install-nextcloud-on-ubuntu/
Dit heeft een collega van mij pas geleden ook geprobeerd, en ik hoorde geen klachten.
oke kijk hier kan ik iets mee ik ga dit van de week gelijk doen je hoort het van mij oke super bedankt
-
Houd ons op de hoogte.
-
AarClay
u heeft een pb van mij ik hoor het wel van u.voor de rest kan ik u alle melden dat ik het nog niet voor elkaar heb.
ik ben dus nog opzoek naar hulp en of ideeën.
-
We willen graag helpen, maar plaats het privébericht dan gewoon openbaar.
Geef even aan waar je nu op vastloopt, en wat je al gevonden hebt.
Je emoties mag je in je post wel even achterwege laten door tot tien te tellen. -
even wat ik nu aan het testen ben dat is bedrive_v2.2.6
deze werkt super alleen kan je bestanden niet online bewerken je moet eerst het bestand downloaden dan bewerken en dan weer uploaden weet iemand hier een oplossing voor ???
-
Dit topic gaat echt van de hak op de tak. tigermaffia lijkt niet echt te willen luisteren naar alle tips en adviezen, en gaat vrolijk door om opeens weer iets anders te proberen.
Zo werkt een discussie niet! Ik gooi de handdoek in de ring. Jammer! Ik hoop dat hij er lering uit trekt.
Veel succes verder!
-
Beste,
Indien u nog steeds hulp zoekt mag u mij een priveberichtje sturen, ik kan alle instellingen en configuratie eens met u overlopen en juist zetten.
-
Een goedemiddag u alle.
Hierbij kan ik u melden dat het probleem met de only office op gelost is dus is klaar.
Nu alles nog de twee andere foutjes oplossen en nextcloud draait netjes op een webserver.Als ook dit opgelost is zal ik dit hier melden.
Voor nu bedankt
-
Fijn om te horen! ☺️
Participate now!
Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!