ik ben op zoek naar een goede toplijst moet in het nederlands zijn is voor banners te tonen in en uit hits het mag ook een script zijn zoals hierboven hoeft niet prijs tussen 30 en 50 euro
script gezocht Dutchleader of Klikkaa gametoplijst is voor banners te tonen van mafiagames
-
-
-
Ik begrijp eerlijk gezegd niet veel van je vraag. Kun je hem toelichten?
-
Zo hierbij een klikje, Eerste hit op google, Ik heb letterlijk 'Toplist phpscipt download' gezocht.
Het vertalen is niet moeilijk lijkt mij, kost wat tijd maar is zo gedaan denk ik.
Het is wat Thisguyisgone zegt, een simpel systeem maken stelt niet zo veel voor...
Verder vind ik ook dat FrankC een punt heeft. Je topic is niet duidelijk met wat je zoekt.
Pas dit even aan, want ik begrijp je wel omdat ik weet wat dutchleader en klikkaa is.
Maar even kort op gesomd,
CitaatDe Topic starter is naar het volgende opzoek.
Er wordt een Toplist script gezocht in php die aan de volgende eisen moet voldoen:
- In het nederlands geschreven.
- In en uit gaande hits, ook weergeven.
- Moet banner weergeven in de lijst.
Voorbeelden zijn:
- Dutchleader
- Klikkaa
Budget:
- Er is een klein budget beschikbaar van max €50,-
-
Niemand die in de gaten heeft dat dit een oud topic van vorig jaar is, met een user die al drie maanden niet is ingelogd?
-
Niemand die in de gaten heeft dat dit een oud topic van vorig jaar is, met een user die al drie maanden niet is ingelogd?
Blijkbaar niet haha zal hem op slot zetten
-
Ga je gang
-
Ach drie maanden niet ingelogd tja soms werkt google wel goed
Participate now!
Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!