Close
Old maffia layout
- Bennardo
- Closed
-
-
-
Binnenkort kan je een inzending van mij verwachten:D
-
Citaat van Malliet
Binnenkort kan je een inzending van mij verwachten:D
Dat is mooi! Ik hoop dat er meerdere volgen -
Wat moet ongeveer de grootte worden van de layout?
-
Citaat van Malliet
Wat moet ongeveer de grootte worden van de layout?
zie deze pagina http://www.mijnmaffia.nl/design staat denk ik vermeld op mijn topic -
Ik zie nergens vermeld staan wat de grootte van de layout moet zijn hoor:O
EDIT: Ik zal zelf wel een passende grootte kiezen, aangezien er nergens de grootte staat die het moet worden.
-
Citaat van Malliet
Ik zie nergens vermeld staan wat de grootte van de layout moet zijn hoor:O
EDIT: Ik zal zelf wel een passende grootte kiezen, aangezien er nergens de grootte staat die het moet worden.
idd. maar zie voorbeeld layout, het mag ook niet overdregeven groot zijn -
-
Citaat van lhmedia
De body ziet er nice uit maar nog niet echt wat ik zoek -
Binnenkort, kun je ook wat van mij verwachten.
Heb je ondertussen nog wel een pb gestuurd.
Met vriendelijke groet,
Rutger Kurpershoek -
-
Als ik nog tijd heb kan je ook een inzending verwachten van mij
-
mijn inzending komt zekers
-
Outgame:
http://img412.imageshack.us/img412/7964/naamlooskp.pngIngame ga ik pas maken als ik gewonnen heb ;).
-
@ tukkie,
wat is dat nou weer voor achterlijks. hij vraagt hier toch om een ingame+outgame niet alleen een outgame. sorry hoor maar zulk soort figuren kan ik min over.
SORRY voor deze reactie. Pffffff
Met vriendelijke groet,
Rutger Kurpershoek -
Citaat van rutgerk
@ tukkie,
wat is dat nou weer voor achterlijks. hij vraagt hier toch om een ingame+outgame niet alleen een outgame. sorry hoor maar zulk soort figuren kan ik min over.
SORRY voor deze reactie. Pffffff
Met vriendelijke groet,
Rutger KurpershoekMisschien om ovcerbodig werk te voorkomen;). Het is in ieder geval een voorbeeld met zijn design kunsten. Zo kan de TS bepalen van hij heeft gewonnen maak maar een ingame erbij;). Ik vindt het wel slim wat Tukkie doet
-
@ Rutgerk
Ik vind het helemaal niet dom. Nu weet hij wat ik kan en hoe de ingame er ook ongeveer uit komt te zien. Want die is altijd in de zelfde style.
En ik heb ook andere mensen die een outgame bij mij hebben besteld. Dus kan ik die net zo goed doen. (L)
-
Je moet als ontwerper altijd een voorbeeld geven zoals het er in de praktijk uit komt te zien. Wat tukkie doet is gewoon misleidend.
Dus tukkie, ik vindt als je geen ingame maakt, ga dan maar lekker ergens anders heen... ik (en ik denk ook vele andere) zitten niet te wachten om misleidende berichten
@TS
Ik kijk nog of ik een inzending kan doen -
Even een ding Bennardo is van mijnmaffia en is mod dus ik denk dat jullie een layout voor hem maken en dat hij die gaat gebruiken voro mijnmaffia!
-
Ja er staat:
Omschrijving:
hierin staat precies wat er in de layout verwerkt moet worden en waar rekening mee gehouden moet worden http://www.mijnmaffia.nl/design/
Participate now!
Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!