ik heb een site http://www.dealergame.net en ik ben opzoek naar leuke ideeën heeft er iemand een leuk idee wat ik in kan voegen? alvast bedankt.
Idee gezocht
- lhmedia
- Closed
-
-
-
ihmedia verkoop je die source en hoeveel? pm me even
-
PM mij ook even de prijs of waar je het vandaan hebt etc.
-
[offtopic]Misschien kunnen jullie (die twee boven mij) beter een pm sturen naar de topic starter.[/offtopic]
Mijn mening is dat ik het layout wat te vrolijk en kleurrijk vind voor een dealer game. Want als ik op een willekeurige game klik zie ik blauw, groen en de header is oranje.
En heb je misschien een demo account om op een game in te loggen zodat we misschien verder kunnen kijken?
Met vriendelijke groet,
Bas
-
alex ik wil niet lullig doen maar u moet nog een schuld aflossen. Voor derest is deze site niet tekoop al zou die verkocht worden ga ik daar niet over officieel is iemand anders nog de eigenaar hij heeft geen tijd meer voor dealergame. en heeft de zorg aan mij overgedragen. uiteraard wil ik er nu dus mee aan de gang enkel ik heb geen ideeën dus vandaar. dus mocht hij tekoop zijn zullen jullie redelijk wat geld op tafel moeten leggen deze source is uniek en heeft rond de 1000-4000 unieke bezoekers per maand. maar dat was offtopic[/offtopic]
zo nu weer ontoppic ja de layout is een appart verhaal ik wacht tot ik vakantie heb en ga ik beginnen aan de v4 de officiele eigenaar heeft dan ook tijd.
demo acount:
login: demo
wachtwoord: demo -
[offtopic]nou source is niet egt uniek als het goed is weet denk ik presies hoe het gemaakt is maar ja[/offtopic]
maar ja
meschien een template systeem zodat mensen de layout ook kan veranderen ik weet niet of je dat er al op heb want ik zie het niet meschein wel een leuk idee -
Citaat van baldex
[offtopic]nou source is niet egt uniek ik weet presies hoe het gemaakt is maar ja[/offtopic]
maar ja
meschien een template systeem zodat mensen de layout ook kan veranderen ik weet niet of je dat er al op heb want ik zie het niet meschein wel een leuk ideeu mag mij dan de site geven die precies hetzelfde is:p en de mensen kunnen kiezen uit 7 template's dat had u kunnen zien als u de site had bezocht?:p
-
zit wat in is idd een punt waar ik aan kan werken. heeft verder nog iemand een idee?
-
beter beveiligen.
Want de huidige eigenaar had dit eerst aan mij 'gegeven'
de beveiliging is echt slecht.
ik ben ook niet veder gegaan om de zelfde reden die jij nu heb.
je kan er niks mee.[offtopic]Ik heb de ban functie er nog in gemaakt :cheer:[/offtopic]
-
der is wel wat te doen de beveiliging is niet zo super slecht:p ik heb de meeste bestandjes ff gecheckt ziet er wel goed uit de beveiliging. ik ben nu bezig met klikmissie en jij bent dus van mexada zie ik? die copyright staat nog op de meeste dingen:p of project van?
-
Ja ik ben uiteraard van mexada.
lhmedia zou je mischien je msn willen emailen dan kunnen we even wat bespreken.
Maar de wachtwoorden zijn niet eens beveiligd met md5.
Bij het registreren slaat die niet je ip op.
Dus er zit zeker zat werk aan maar als je het heel uitgebreid maakt kan je er een succes van maken.
maar er gaan nog wel wat uurtjes in zitten. -
[offtopic]hey lh
ik zit ook bij dealergame (wolf) ik ben beheerder wilt u mij u msn geven ik heb nog wat idee'n[/offtopic]
ik wil je wel helpen met de beveiliging maar je moet er niet teveel van verwachten ^o)
-
Maak er eventueel een template builder in. Dat mensen hun eigen kleuren enz kunnen instellen., Of hun eigen template kunnen maken. Doormiddel van contenten op plaatsen te kunnen zetten enz. Net zoiets als joomla;)
-
bedankt voor jullie reacties kan ik zeker wat mee doen:D als ik vanavond nog even tijd heb ga ik eraan werken.
Participate now!
Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!