Use case systeem

• Hoi,

Ben momenteel niet thuis maar dat maakt voor de check en tips niet uit natuurlijk. Ik ben momenteel nog bezig met de use case van mijn use case systeem (klinkt logisch, ja dat is het). Het logo is weggevaagd met awsome paintskills Dus daar moet je maar niet op letten. De layout is nog niet helemaal klaar maar zou graag nog een paar tips willen hebben van misschien wel de gebruikers zelf (jullie dus).

Klik

UPDATE:

Klik

UPDATE 2:

Klik

Kreeg van NielsB al te horen dat de advertentie er niet bijpaste. Heb deze in een paar seconde in elkaar geflanst om even wat op de afbeelding te laten zien, niet dat het een grijs vlak was oid.

• Oogt mooi, fris en simpel en proffesioneel. Ik snap het doel ervan nog niet echt maar is wel interresand jij ook altijd met je ideeen. 8-) Trouwens die banner oogt inderdaad niet top, probeer een wit vakje of iets te maken. Een cijfer.. 7.5 aangezien 't nog een beetje leeg is.

• Ik zal het even iets duidelijker uitleggen aangezien de meeste het waarschijnlijk niet snappen. Dit project draait om use cases. Als je wil weten wat een use case is moet je even op wikipedia kijken. Dit project wordt gerealiseerd om het voor de developer duidelijk te maken wat er allemaal moet gebeuren.

Je voorkomt hiermee problemen als:
    Jij hebt een opdracht gekregen om het volgende te maken:
    - Ledensysteem
    - Forum
    - Download systeem

Dit moet aan elkaar gekoppeld worden allemaal leuk en aardig. Maar nu ben je net klaar met je werk en laat je het aan de klant zien. Dan krijg je naar een tijdje opeens een reactie van dat hij met ledensysteem ook een profiel bedoelde en avatars om maar een voorbeeld te noemen. Met dit systeem kun je dus alle eisen omschrijven die de klant wilt en kun je zulk soort 'zeik' praktijken voorkomen als het ware.

• Citaat van deathkill

een prachtige lay-out, misschien iets meer opvulling

In watvoor opzich als ik vragen mag :)

Ik wou nog een tabel en informatie blokken maken e.d. zodat ik straks weet hoe dingen eruit moeten zien :)

• Het doet me eigenlijk denken aan het idee van SourceForge, behalve dat het dan voor ieder project is en niet alleen OS.

Koen, toppunt van zieligheid, ja dat heb je zelf begaan.
    Je komt er niet zomaar mee weg, je hoort nog van ons.
    Even a german had some form of respect for his enemy, even 65 years ago, this scumbag has none, making him the true evil.

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!