Even mijn topic aangepast.. Heb een ander layout gemaakt even om te kijken wat jullie ervan vinden en wat er evt verbeterd kan worden.
A.u.b. alleen commentaar geven en geen onzin
Even mijn topic aangepast.. Heb een ander layout gemaakt even om te kijken wat jullie ervan vinden en wat er evt verbeterd kan worden.
A.u.b. alleen commentaar geven en geen onzin
Ik zou iets minder roze gebruiken, want dat maakt het een beetje amateuristisch... verder een mooie lay-out!
het lijkt nu een Gay sexshop,
de layout op zich vindt ik ook niet mooi, laat dat aan de professionals over, mijn raad: koop een layout!
Citaat van Db-maffiaSmil-E kvind jou reactie totaal nergens op slaan dus hou jij je maar stil.. misschien dat jij daar vaak op zit en dat je mijn site daarmee kan vergelijken..
Ik vind dat hij 100% gelijk heeft, ik vind ook dat je webshop layout op niets trekt, niet qua kleur, niet qua menu, qua niets eigenlijk...
Ja ik kan kritiek waarderen anders open ik dit topic niet.. Ik weet zelf ook wel dat het layout niks is daarom vraag ik aan jullie of jullie ideeen hebben om wat ik kan veranderen.
Web 1.0
Erg onprofessioneel,
Zoek eens op het internet naar je concurenten het ziet er namelijk niet betrouwbaar uit!
Citaat van Db-maffiaGunpower.. waar basseer jij het op dat het er onbetrouwbaar uitziet.. nogmaals @ iedereen als je commentaar geeft onderbouw je reactie dan ook.
[offtopic]Denk eens logisch na![/offtopic]
Een website die er onprofessioneel en onverzorgd uitziet is bijna altijd onbetrouwbaar, en zo ziet jouw website er dus ook uit
Precies tree alleen dan in andere woorden verteld!
Ben het trouwens ook volledig eens met woutr!
zoals al meerdere malen gevraagd geef dan eens wat tips..
Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 26.09.09 20:43:05:
ben trouwens nog met kleuren e.d. aan het kijken maar de indeling wil ik ook graag anders doen misschien dat iemand hier tips of ideeen voor heeft?
Totaal nieuwe layout laten ontwerpen, iets geheel uniek voor een webshop want in die website van jouw vind ik ook telkens die typische webshop kenmerken terug.
Daar is het ook een webshop voor? moet strak overzichtelijk en snel een product op te bestellen zijn zonder dat iemand een uur moet gaan zoeken ? het is nu alleen nog totaal standaard en daar ben ik dus mee bezig maar zoals ik al zei.. Ik heb op het moment nog niet echt ideeen en vraag ik jullie hulp ik weet zelf ook dat het er niet uit ziet .
Luister dan niet naar mijn tips, met een standaard site zoals elke andere heb je nooit succes maar als jij zo koppig wilt zijn... Wat jij wilt...
Jij denkt dat een website alleen op uiterlijk beoordeeld word? Ik denk eerder dat het aan je producten en prijs ligt maargoed.. Tuurlijk het oog wil ook wat maar als jij bij een supermooie website een product ziet voor 100 euro en op een minder mooie hetzelfde product voor 75 welke koop jij dan?
Een mooie layout is toch altijd zeer mooi meegenomen, en als er een prijsverschil van ?10,- zou tussen zitten dan zou ik toch voor de website met de mooiere layout gaan...
Er zijn genoeg redenen om een mooi en unieke layout te laten maken...
verder iemand nog ideeen ?
Ik zou zeggen probeer een heel eigen lay-out te ontwerpen met je eigen indeling. Deze lijkt nog veel teveel op Oscommerce standaard template. Daarnaast zijn er ook kleuren voor de hedaer en de website zelf gebruikt. Die ik 1 nooit zal combineren en 2 nooit op een webshop zou doen in die vorm. De kleuren kan je gebruiken maar dan zou je een hele andere indeling moeten gebruiken.
Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!