Op TBforum had hij een relatie met de al zo welbekende oplichter: Joey Kindt. Zegt ook meer dan genoeg ;)!
Scripters die niet werken
- Jeroen
- Closed
-
-
-
Dein,
Jou bewijs lijkt me toch echt wel genoeg.
Is hij jou die 30 euro nog steeds schuldig? Heb je ooit crimepatrol terug ontvangen?
Zo niet, zou dit toch zeker genoeg bewijs zijn voor een perm ban...@Iedereen,
Alex vraagt mij iedere keer weer even een paar ontwerpen te maken, voor 2 maanden advertentieruimte op een website die nog niet eens bestaat! (Gelukkig nooit met hem in zee gegaan :))
-
Citaat van Cas
@Iedereen,
Alex vraagt mij iedere keer weer even een paar ontwerpen te maken, voor 2 maanden advertentieruimte op een website die nog niet eens bestaat! (Gelukkig nooit met hem in zee gegaan :))
Inderdaad, ik heb ook al 2 of 3 opdrachten van hem gekregen voor dezelfde vergoeding, nooit wat van gezien ...
Als jullie willen kan ik straks het "contract" dat hij opstelde hier posten (van Winkaartjes.nl).
-
Uiteraard ben ik nog steeds die ? 30,- van hem schuldig, en crimepatrol.be heeft ie weggegeven hier aan iemand...
-
-
hoeveel euro is hij intotaal schuldig aan iedereen op cp
want ik ga kijken wat ik er aan kan doen
want vind dit niet kunnen -
-
nee jonko is niet alex
ik heb dit persoon namelijk op msn :(( -
Check ze ip enzo dan even!
-
Heey,
Jammer dat je alsnog een topic opent en mensen weer laat denken dat ik de schuldige ben. Laat ik dan even het volgende neerzetten.
Mail Jeroen 26-09-2009 22:59
Ik heb jou een privebericht verzonden.
Met daarin:
CitaatBekijk even je mail;)
Dit mailtje had ik gestuurd voordat je dit onzinnige topic uberhaupt hebt geopend of wat dan ook.
Hieronder volgt een screen van de mail!!
Ik heb al vaker tegen je gezegd dat het iets langer gaat duren. Maar jij zit hem ineens te stressen, ik had tegen jou gezegd dat het woensdag af zou zijn. Maar ik heb je ook laten weten dat er vertraging is opgelopen en dat ik ook nog met mijn eigen project bezig ben.
Nu jij weer... Godsamme zeg,,,
En dien jij moet je muil houden met ik ben je nog 30 euro schuldig. Jij had toen een PB gestuurd dat alles was efgerond over die 30 euro en dat ik crimepatrol alsnog mocht houden zonder te betalen. Ik ben hiermee akkoord gegaan, en ik heb jou toen aangesproken dat ik je alsnog die 30 euro wilde betalen. Maar er moest wel rekenign met me salaris worden gehoud3en omdat die in het begin nog niet hoog was aangezien ik maar pas 3 dagen had gewerkt.
Zie je dat mensen alles proberen om te draaien. Maar start maar een klachten topic begin maar, anders begin ik er wel zelf 1. Moet je kijken hoe jullie bezig zijn joh. En dat allemaal achter internet. Ik wed dat als mensen van hier voor mijn neus of voor anderen hun neus zouden gaan staan gelijk niks meer zeggen. Godsamme zeggg.... ik vindt dit pure pussy gedrag!!!
-
En je blijft jezelf er maar uitpraten. Oplichters geven hoop, zelfs de kleinste kans is hoop en zolang het slachtoffer er in gelooft is dat goed en wordt hij opgelicht.
En Alex als jij je deadline niet naleeft moet jij ook een deel van je geld teruggeven! Dat is hoe het werkt en niet anders!
-
Maar hij kan zich er wel mooi uitlullen!
-
Citaat van TerrorSheep
En je blijft jezelf er maar uitpraten. Oplichters geven hoop, zelfs de kleinste kans is hoop en zolang het slachtoffer er in gelooft is dat goed en wordt hij opgelicht.
En Alex als jij je deadline niet naleeft moet jij ook een deel van je geld teruggeven! Dat is hoe het werkt en niet anders!
Zoals ik aangeef ik heb hem al vaker gezegd dat het langer gaat duren als 3 dagen, maar als hij zoon gestresst klote persoontje is die alles binnen 1 dag moet hebben. Dan moet die het zelf maar weten ik heb hem via offline berichten enz laten weten dat het langer gaat duren. Hij was gisteravond online op CP heb hem gelijk een PB gestuurd en daarna gelijk die mail die had hij dus als eerst kunnen lezen voordat hij dit topic opende.
Maar maakt niet uit, jullie kennen mij niet. Jullie lopen alleen dingen bij elkaar te rapen van andere mensen en worden dan boos op mij. Ik zie jullie over een paar jaar nog wel;). Als jullie echt zo denken dat ik zo bgen, dan zoek je het zelf maar uit. Maar ik hoop dat je levend verband of dood voor de trein neer pleurtr iedereen die zo over me denkt!!! Ben het nu wel spuug zat probeer mijn leven op rolletjes te laten lopen, en moet je kijken hoe focking mensen gaan lopen doen!
Owhja en voor de mensen onder ons die Dein geloven!! Lees dit zelf maar!!!
Zo dein nu jij weer... of heb je ineens weer zoon uitlating dat je naderhand sorry zegt....?
-
En waar haal jij dan ineens het geld vandaan voor je nieuwe project ?
Je zou beter eerst je schulden wegwerken, en dan projecten starten :s! -
Citaat van Dein
En waar haal jij dan ineens het geld vandaan voor je nieuwe project ?
Je zou beter eerst je schulden wegwerken, en dan projecten starten :s!Ik probeer het zonder geld te doen, en ik kom zover als dat ik kom. Niet voor ieder project is er gel nodig. Als je veel dingen zelf leert en probeerd kan je ook veel meer zelf is er ook veel minder geld nodig!.
-
Genoeg zo! Droom jij maar verder alex, en zoek ondertussen maar een andere community om op te lichten (als die er nog zijn voor jou).
-
Citaat van TerrorSheep
Genoeg zo! Droom jij maar verder alex, en zoek ondertussen maar een andere community om op te lichten (als die er nog zijn voor jou).
Geef maar tekst en uitleg dat jij zo reageerd. Want jou reacties zijn alleen maar boos maar zonder argumentatie. Of weet je niks te melden pik, of ben je nog steeds boos dat ik de nieuwe eigenaar werdt van crimepatrol.be...
-
Daar zit je fout, je hebt toch geld nodig voor de hosting en het domein dus ... en dat is meestal wel meer dan ? 30,-
-
Misschien heb ik dat zelf nog wel, of is dat nog niet van toepassing;)
Maar ik hou tegen iedereen op, gaan jullie maar eerst bedaren ik betaal heir niemand meer terug. Jullie geloven toch alleen anderen dan zoeken jullie het zelf maar uit. En je pest me nietw eg van CP IK GA WEG VAN CP
-
Citaat van alexruter
Geef maar tekst en uitleg dat jij zo reageerd. Want jou reacties zijn alleen maar boos maar zonder argumentatie. Of weet je niks te melden pik, of ben je nog steeds boos dat ik de nieuwe eigenaar werdt van crimepatrol.be...
Alex kan hier niet meer op antwoorden maar ik wel. Ik ben nooit boos geweest voor crimepatrol. Ik heb geboden en jij hebt daarover geboden. Voor mij was hij niet zoveel waard dus heb ik niet meer geboden. Moet je daarom boos zijn? Het antwoord ik nee, ik heb in mijn leven al meer veilingen verloren. Dat is de harde kant van zaken doen, dat jij daar niet tegen kan is jouw zaak.
Ik ben blij dat het nu eindelijk gedaan gaat zijn met al die conflicten.
Participate now!
Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!