Iedereen bedankt!

• Citaat van "TerrorSheep"

Wat is dit? Is dit een aanzet dat ik dit topic moet sluiten en jou moet verbannen? Of wat moet het voorstellen?

Als je zelf de topics kunt sluiten die je wenst te sluiten, doe je dat, maar ga je zelf niet ook nog eens offtopic? Niemand heeft gezegd dat er hier iemand verbannen moest worden.

• wat ik me af vraag.... was het wel verboden? natuurlijk als die sources gehackt zijn was het natuurlijk illegaal maar als ze vrijgegeven zijn hangt t af van de license.
    als dat onder de GPL license was mag je deze gewoon verkopen maar moet je wel de source meegeven, je hoeft niet eens wat aan de source te veranderen

Citaat

Does the GPL allow me to charge a fee for downloading the program from my site?
    Yes. You can charge any fee you wish for distributing a copy of the program. If you distribute binaries by download, you must provide ?equivalent access? to download the source?therefore, the fee to download source may not be greater than the fee to download the binary.

als er geen license bijzit mag je er volgens mij mee doen wat je wil dus incl verkopen.

• Het enigste waarom dit trieste ventje een topic aanmaakt is zijn aantal berichten een boost te geven? Zo moeilijk is dat toch niet om te zien hoe hij de laatste tijd reageert (nutteloze berichten)

• Dragontje,
    Ik weet niet welke sources verkocht werden, maar als er in de voorwaarden stond dat ze niet verkocht mochten worden, is dat natuurlijk gewoon rechtsgeldig!

Joshua,
    Hoe krijg je het voor elkaar? 2 overtredingen in zo'n kleine reactie: Respectloos gedrag en volledige offtopic reactie. Twee hoeraatjes voor Joshua's knappe ontdekking!

Niels,
    Valt me van je mee dat je toch nog íets zinnigs in petto hebt na je optreden tegen Wouter. Mijn complimenten.
    [offtopic]Het is trouwens grey hat[/offtopic]

• ja dat is dus juist wat ik me af vraag: stond het wel in de woorwaarden/license? Want als iets vrijgegeven is zonder license/voorwaarden mag iedereen er dus mee doen wat ie wil

• Aangezien er gratis sources verkocht werden, neem ik aan dat ook Banditi en/of Criminolz verkocht werden. Deze heb ik zelf ontwikkeld, en mogen onder geen voorwaarde verkocht worden!

Bovendien is het bijsluiten van een voorwaarde of licentie als rechthebbende niet verplicht. Je kunt er immers mee doen wat je wilt.

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!