beste cp-ers,
ik maakte deze layout maar vond hem zelf helemaal mislukt misschien kan iemand van jullie hem no gebruiken.
geef een rede waarom je hem wilt hebben en de beste rede krijgt hem
mvg,
stan
beste cp-ers,
ik maakte deze layout maar vond hem zelf helemaal mislukt misschien kan iemand van jullie hem no gebruiken.
geef een rede waarom je hem wilt hebben en de beste rede krijgt hem
mvg,
stan
Ik! Reden waarom ik hem wil hebben:
- Daarom; kortom geen reden.
Ik, omdat ik bezig ben met een site zoals mijnmaffia aar dan met voetbal. Deze layout is eigenlijk gepast ervoor.
Ik vind hem wel mooi maar ik hoef hem niet geef hem maar aan ferhat in zijn project zie ik wel wat :p
ja ik zie ook wel wat in het project van ferhat
de gene die het verdiend is ferhat!
Niet offtopic gaan! Wat boeit de TS het dat iedereen achter ferhat zijn project staat!
...
oke sorry:)
Bedankt dat jullie achter mij zijn
Ik wil die layout omdat ik amateur designer ben,en door aan andere layouts te prutsen ik wat zou kunnen bijleeren..
beste CashMoneyZ ik wil je gerust inzage geven in een aantal andere simpele layouts maar deze heb ik gemaakt dat iemand hem kan gebruiken. ik zal binnen kort nog wel een tut maken hoe je makkelijk en effectief een mooie layout maakt.
Hoeveel goede redenen moeten er zijn voor je hem weggeeft?
ik heb nog maar 1 goede rede gehoord en dat was die van u! de rest vind ik niet echt een reden
Ah, bedankt :p. Ik hoop dat ik deze layout kan krijgen voor m'n project.
Dan hierbij mijn serieuze reden:
- Ik kan deze layout goed gebruiken voor een OS Soccer Manager waar ik mee bezig ben. Deze zal dus geheel gratis zijn, en wordt dan voor iedereen beschikbaar. Ik maak gebruik van bestaande+zelfgemaakte scripts dus het is niet volledig uniek. De layout die ik tot nu toe heb oogt onprofessioneel en ziet er erg ingewikkeld uit, terwijl die van jou er juist simpel en mooi uit ziet en makkelijk te gebruiken;)
Citaat van stanbeste CashMoneyZ ik wil je gerust inzage geven in een aantal andere simpele layouts maar deze heb ik gemaakt dat iemand hem kan gebruiken. ik zal binnen kort nog wel een tut maken hoe je makkelijk en effectief een mooie layout maakt.
Ok
hmmm ik heb 2 mensen met een soort gelijke reden gehoord maar geen van beide is er nog aan begonnen. om de kansen te delen dat mijn layout echt gebruikt gaat worden wil ik hem aan alle twee de mensen geven als jullie dat goed vinden.
[offtopic]Jij moet het goedvinden, het is jou layout;)[/offtopic]
Ferhat zijn project, die steun ik!
Dank u voor al die steun xD. Maar ja. Dit vind ik ook eerlijk dat we ze alle twee krijgen. En als de site klaar is post ik het hier wel :).
Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!