Idee

  • Ziet er allemaal heel leuk en aardig uit, maar ik zou persoonlijk wat meer kleurverschil in de layout bouwen. Nu is de bovenkant blauw, en de rest merendeel wit. Wat meer kleuraccenten maken de boel wat leesbaarder. En, ga mee met de nieuwe monitorafmetingen en maak de website minstens 950px breed :)

  • Guest, wil je besparen op je domeinnamen? (ad)
  • Citaat


    - Keuze om de layout zelf aan te passen (e.g breedte veranderen), lettergroten etc.


    Want als je slechte ogen hebt leest dit lettertype niet zo fijn.


    Je hebt tegenwoordig in je browser een Zoom functie.


    Mijn idee:
    - Alle UBB codes verwijderen, en vervangen door de TinyMCE editor.(a)
    - Als je een reactie hebt gepost, en je zat op pagina X, dat je dan ook naar pagina X gaat, en niet naar pagina 1 (bij meerdere pagina's).
    - Als je je post hebt bewerkt, zie je geen bevestiging. Misschien een tekst neerzetten als "Je bericht is succesvol bewerkt" ?

  • Citaat


    - Keuze om de layout zelf aan te passen (e.g breedte veranderen), lettergroten etc.


    Want als je slechte ogen hebt leest dit lettertype niet zo fijn.


    Je hebt tegenwoordig in je browser een Zoom functie.


    Mijn idee:
    - Alle UBB codes verwijderen, en vervangen door de TinyMCE editor.(a)
    - Als je een reactie hebt gepost, en je zat op pagina X, dat je dan ook naar pagina X gaat, en niet naar pagina 1 (bij meerdere pagina's).
    - Als je je post hebt bewerkt, zie je geen bevestiging. Misschien een tekst neerzetten als "Je bericht is succesvol bewerkt" ?

  • Als je een bericht geplaatst hebt in een topic stuurt hij je je niet automatisch door naar je geposte bericht, dit zou wel fijner zijn ^^ (a)


    - Cookie bij het inloggen?
    - Abonneren op onderwerpen?

  • Als je een bericht geplaatst hebt in een topic stuurt hij je je niet automatisch door naar je geposte bericht, dit zou wel fijner zijn ^^ (a)


    - Cookie bij het inloggen?
    - Abonneren op onderwerpen?

  • - Buttons i.p.v. [BATTLE] etc...
    - Banner onder menu (misschien)
    - tussen Contact, Links, Nieuwste sumbits en scripts misschien niet zo'n grote tussenruimte


    Met vriendelijke groet,
    Cas van Dongen

  • Citaat

    - Avatars groter
    - CriminalsPoint breder
    - Overal nog wat meer uitbreiden zoals ledenlijst


    Dan is ie perfect ;)


    Edit: Als de tags nou eens rood zouden worden als je nog niet hebt gereageerd zou ook leuk zijn, het enigste voordeel van v3


    Jup mee eens, anders moet je altijd maar weer zoeken en zoeken naar topics die je nog niet hebt gezien :)

  • Ik heb laatst weer een manier gevonden om proxies te herkennen dus die zal ik binnenkort ook gaan toevoegen als het correct werkt (hij pakt iets nog niet maar ik weet de uitwerking al wel) :).

  • Citaat

    Ik heb laatst weer een manier gevonden om proxies te herkennen dus die zal ik binnenkort ook gaan toevoegen als het correct werkt (hij pakt iets nog niet maar ik weet de uitwerking al wel) :).


    Goed zo Niels! daar hebben we wat aan! voor de mensen die gebanned zijn,


    Met vriendelijke groet,
    Cas van Dongen

  • Citaat

    (a):@:cheer::D:$(c)(h):S:((:x:?:8-|8-):):|:k:}:slotje:(L):piraat::(+o(:sst:|-):O^o):p:hmm:;)(xD)
    leuke smiles :P meschien wel een limiet opzetten van 4/5 ?


    Waarom, als community mag je er op zijn minst van uitgaan dat mensen niet zo vervelend zijn om te gaan spammen met smilies. Dit is ook eigen verantwoordelijkheid hoor :)

  • Je kan mss maken dat je je bericht kan verwijderen, zodat je (als je mis bent geweest of ergens verkeerd hebt gepost) ook je topic of reactie kan verwijderen ;)


    Verder vond ik de Offtopic reacties wel leuk; mss kan je dat terug maken?

  • En zijn deze bugs al gemeld?


    - Bij http://criminalspoint.net/actievetopics.html kan ik geen een topic openen



    22 reacties? Waar komen die vandaan?


    Edit 1:
    En het bovenstaande moet ook nog gefixed worden. (plaatje verkleinen?)


    Edit 2:
    Links automatisch aanklikbaar maken


    Edit 3:
    Na het plaatsen of bewerken van een reactie, automatisch doorsturen naar je geplaatste reactie. Nu kom ik steeds weer op pagina 1 uit, irritant.


    Zo nu weer even mijn aandacht bij iPhone OS 3.0 8-|


    Edit 5, ideetje :piraat::
    - Reacties & Topic reporten (minder werk voor crew)
    - Personal Topic Tracker
    - Bladwijzers


    Oja, als ik een emoticon aan klik, dan komt deze helemaal onderaan mijn post te staan, ipv achter de cursor.


    Edit 6:
    Misschien handig om even snel een bug-report systeempje te maken? Waar iedereen bugs kan melden. Is wellicht wat overzichtelijker voor de developers en zo kunnen leden makkelijk zien welke bugs er al zijn gevonden en welke zijn opgelost (c)

  • Je kan reporten? Er staat toch echt een uitroep teken driehoekje bij topic post.. Als je die report report je direct ook de reacties.. en dan kijken wij wel bij rede welke reactie het gaat.


    Topic tracker waren wij van plan, bladwijzer snap ik niet wat je daarmee bedoelt.
    Die emoticons moet ik even kijken hoe ik dat doe met mijn ubb parser maar ik heb zoveel gevechten gehad met die rot ubb parser dat ik er ondertussen gek van wordt.


    En dit topic is voor mij ook wel overzichtelijk hoor :) maar aangezien sommige bugs drie keer worden gepost. Eerst even topic doorlezen.


    Die van 22 reacties is al honderd keer gepost. (net als ik al 100 keer heb gevraagd om eindelijk de .nl en .com te activeren voor verhuizing)


    Plaatjes verkleinen komt vanzelf.
    Die kleur van Elite lid heb ik al duizend keer gezegd dat je gewoon zelf met een leuk kleur voorstel moet komen. Dan doe ik het ook..

  • Citaat

    Die kleur van Elite lid heb ik al duizend keer gezegd dat je gewoon zelf met een leuk kleur voorstel moet komen. Dan doe ik het ook..


    Nooit iets over gehoord. Wellicht donker oranje?


    Offtopic:
    .com heb ik een aantal dagen geleden al goedgekeurd voor verhuizing |-).
    Voor .nl heb ik je handtekening nodig 8-|

  • Citaat

    [offtopic]Wat houd elite lid in? en hoe kan je dit worden?


    Mvg PG[/offtopic]


    Elite lid is een speciaal lid, dit zijn oude crewleden etc. of iemand die een speciale waarde heeft aan Criminalspoint :)


    Edit;
    Misschien Elite lid een oranje / bruine kleur doen, oranje is namelijk geen moderator meer :}

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!