Hosting

• Beste leden.

Mijn hosting verloopt binnenkort en moet dus verlengt worden.
    Dit doe ik niet aangezien ik al problemen heb gehad met de hosting.
    Dus vraag ik of jullie een goede hosting site weten.
    Ik wil ook dat je meerdere domeinen kan koppelen op 1 hosting.
    Zodat je 6 domeinen hebt en 1 hosting zodat je 6 sites kunt maken op een eigen domeinnaam.
    Weet iemand hiervoor een oplossing dan hoor ik die graag.
    Mijn oude host was gehost bij aviestar maar wegens overname is die ****
    Ik zat aan gamecoll te denken dit keer maar is dit allemaal mogelijk kwa wat ik wil??
    Graag jullie mening.
    Met vriendelijke groeten Gangstawar

• Mischien is het handiger voor de TS om ipv gewoon in het rond te roepen ( lijkt wel of hier niks anders gebeurd ) gewoon eens punten te noemen van de hosts.
    Bijv,
    Ervaringen uptime/snelheid.
    Gewoon genoeg online, geen lagg is goed genoeg. geen gezeik van de snelste...
    Wat word er geboden.
    Hij heeft bijv geen 20gb disc nodig neem ik aan, vooral niet als je daar 40gb bandwidth bij krijgt.
    Tevens een prijs zou ik handig zijn.
    Mogen er games op worden gehost.
    Beetje de standaard dingen,
    Staat het games, proxies, warez, 18+ toe...
    Moet je je houden aan verplichtingen als max cpu load.
    Worden er bepaalde functies niet ondersteunt.
    ( is bijv het error logging gehalte te hoog, krijg je snel gezeik met headers already sent waardoor je website niet meer kan werken )
    Ondersteund het Mysql, php, perl, cgi etc...
    Welke versie(s) van php krijg je aangeboden...

Dit zijn dingen waar de TS echt wat aan heeft als hij zometeen dit topic weer doorspitst en die info tegenkomt.
    Daarom kom ik zelf eigenlijk nooit met echt technische vragen hier.
    Krijg er toch geen fatsoenlijk antwoord op.
    Laat eens zien dat CP wel het niveau heeft.

Koen, toppunt van zieligheid, ja dat heb je zelf begaan.
    Je komt er niet zomaar mee weg, je hoort nog van ons.
    Even a german had some form of respect for his enemy, even 65 years ago, this scumbag has none, making him the true evil.

• http://www.dimoweb.com is de nieuwe hostingsite van GameColl.
    Hier vind je goedkopere tarieven terug.

Wij ondersteunen meerdere domeinen op 1 hosting, maar dit moet wel aangevraagd worden via een mailtje, je kan dit ook meteen aangeven bij je bestelling zelf.
    Geen probleem dus.

De ruimte is minder groot dan bij andere webhosters, maar dat komt omdat wij geen remote HDD aanbieden, maar kwaliteitshosting.
    Het is dus niet de bedoeling dat wij zeer veel dataruimte gaan aanbieden.
    Verder dient deze data ook elke 3 uur gebackupped worden en zorgen grote hostings voor vertraging op dit backupproces en bijgevolg op de optimale werking van de server (ook al doet een andere CPU dit werk grotendeels).

Mvg,
    K.Rens

• Waarom zou je elke 3 uur backuppen??

Zorg gewoon voor een nette raid array (5 of 10) met BBU. Grote bedrijven doen daarnaast s'nachts nog een backup, maar deze gaan over de VLAN en kan dus met hoge snelheid worden overgezet. Overigens wordt dit zo verdeeld dat klanten daar geen last van hebben.

• Superior: wij hosten juist voornamelijk crime games door onze grote specialiteit terzake, onze goede support, deze website en door de hoge uptime.
    Dataverkeer dient niet noodzakelijk een probleem te zijn bij crime games. Veel van onze klanten (90%) komen immers met 1 gig (minimum) al toe...

JeroenH: Ik kan je verzekeren dat grote bedrijven niet enkel op hun raid en hun nachtelijke backup vertrouwen. Zeker niet de webbased bedrijven.
    Elke 3 uur worden er incrementele backups gemaakt, dit laat ons toe om tot een zeer exact punt terug te gaan als bv een site gehackt zou worden doordat iemand zijn wachtwoord per ongeluk lekt. We kunnen de database van de klant dan herstellen tot vlak voor de inbreuk, zodat hij maximum 3 uur aan gegevens zou kunnen verliezen. Raid is hier geen oplossing voor, onze oplossing wel.

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!