Toekomst Criminalspoint??

• Hallo Criminalspointers!

Ik wil gewoon iets meedelen waarmee ik al heel lang zit!
    Het gaat hier over mensen verbannen en voortrekken van mensen!

Mijn ergernis aan criminalspoint is dat het een kindertent word!
    Er word hier niet eens meer normaal gereageerd op een topic! Altijd dat gespam en dat gedoe!

Daarom heb ik besloten om afstand van criminalspoint te nemen tot het weer tot een deftig niveau genomen word!

Want ik ben het gewoon zat als wij iets verkeerd zeggen in een topic of een klein beetje oftic gaan dat we gewoon een ban krijgen!

Terwijl mensen zoals Ferhat gewoon bijna in ieder topic onnodige berichten zetten gewoon geen ban of waarschuwing krijgen!
    [offtopic]Ik ben geen racisist dit is puur de waarheid![/offtopic]

Veel mensen zullen dit ook vinden!

Dus hierbij neem ik afstand van jullie mensen die me msn hebben kunen me altijd bereiken ik sta ook klaar om hun te helpen!

Maar op Criminalspoint zal je me niet meer veel online zien tot het niveau weer beetje stijgt!

Met Vriendelijke Groet,
    Nick

• ben het niet met je eens, ik vind dat bijna niemand word voortegtrokken, ik ben het wel met je eens dat mensen gaan spammen. en daar worden we inderdaad gek van. en offtopic berichten + ban? nooit gezien. oke als je heel erg offtopic gaat. maar een klein beetje offtopic mag

Groeten
    Jasper Vergers

• Citaat

Daarom heb ik besloten om afstand van criminalspoint te nemen tot het weer tot een deftig niveau genomen word!

Wat maakt jou zo speciaal als ik vragen mag.

Dat Ferhat een trieste idioot is die alles onder kalkt moet je bij de crew zijn. Die kunnen je echt wel vertellen wat er mis is met het brein van Ferhat waardoor hij zo door gedraait is. En hij moet zelfs nog een elite status hebben gekregen door een of andere reden waar ik nooit ben achter gekomen.

Over het kindertent gebeuren, wat denk je nou dat tientallen kinderen van 12 doen ? Aangezien de gemiddelde leeftijd door hun drastisch omlaag gaat. Deze kinderen zijn als je het mij vraagt ook gewoon overdreven verwend aangezien ze denken dat alles gratis is omdat die hele kut warez wereld nu opeens open is geworden (al een aantal jaar is dit zo maar toch).

• Citaat van neo3k

ben het niet met je eens, ik vind dat bijna niemand word voortegtrokken, ik ben het wel met je eens dat mensen gaan spammen. en daar worden we inderdaad gek van. en offtopic berichten + ban? nooit gezien. oke als je heel erg offtopic gaat. maar een klein beetje offtopic mag

Groeten
    Jasper Vergers

Waarom zijn de mensen van dit topic:
    http://www.criminalspoint.com/forum/topic/3056.html
    Dan verbannen ?

Het was niet eens racistisch het kon evengoed over mij of een ander lid gaan ?

Als dit al niet meer mag vind ik het hier al erg gedreven hoor ;)

• ferhat is elite ldi vanwege het feit dat hij heeft helpen overplaatsen van artikelen van koen's andere community naar cp!

En het is hier idd een kinderent maar er zijn ook nog mensen die gelukkig ouder zijn.

• Citaat van Niels

Wat maakt jou zo speciaal als ik vragen mag.

Mij maakt mij niets speciaal ;)
    Ik ben nooit echt actief geweest op criminalspoint ;)
    Nu en dan es om te helpen en voor de rest ben ik bezig met mijn eigen sites en andere dingen ;)

Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 13.10.09 19:01:36:

Citaat van neo3k

@petytn omdat die mensen zolang door zijn gegaan over het zeiken over 1 persoon, en die topics al 3x waren gesloten door de admins.

Ferhat zoekt het ook altijd zelf ;) Hij denkt ook dat hij de koning is

• Er word aan gewerkt, heb Koen net een voorstel gedaan via PB, hopelijk leest hij het snel!

Het ferhat gebeuren kan ik me niet over uitlaten, als hij echt spamberichten post is het jullie plicht deze te melden, dan kunnen wij hier maatregelen tegen treffen!

• Ok, jullie mening over Ferhat staat genoteerd.

Het beledigen van leden staan wij nog altijd niet toe en verder treden wij zo goed als mogelijk op bij off-topic reacties.
    We filteren al enorm veel slechte reacties eruit, maar je kan niet van ons verwachten dat wij alles zomaar kunnen eruit halen.
    We zijn ook maar mensen.

We zullen vanaf heden Ferhat extra in de gaten houden, bedankt om ons dit te melden.
    In het vervolg dit wel liefst melden via de report functie van een topic in plaats van wederom een ruzie-maak topic aan te maken.

Dit helpt de sfeer niet vooruit.

Elke report van een topic handelen wij professioneel af, zoals het hoort.
    Iedereen kan bijdragen aan de sfeer hier, ook jij.

Help ons en gebruik de report functie waar echt nodig.

Bedankt!

Verder trekken wij absoluut niemand voor!
    Er zijn zelfs vrienden van mij hier verbannen wegens slecht gedrag op het forum, dus je kan niet zeggen dat wij zomaar favorietjes hebben!

Verder delen wij zeer veel banpunten uit, omdat wij vinden dat dit nodig is.
    Je klaagt enerzijds dat het te kinderachtig zou zijn, maar anderzijds dat we te veel banpunten uitdelen als men kinderachtig doet...

Gelieve eerst bij jezelf te kijken wat je nu eigenlijk wil, iets kinderachtig of iets streng en professioneel.

Wij gaan voor het laatste.

Bedankt voor jullie begrip.
    Opmerkingen kunnen via pb.

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!