hoi hoi,
weet iemand misschien waar ik een PHP cursus kan volgen of weet iemand hier een goed boek voor? ik hoor het graag!
Groeten,
Puddinghoofd
hoi hoi,
weet iemand misschien waar ik een PHP cursus kan volgen of weet iemand hier een goed boek voor? ik hoor het graag!
Groeten,
Puddinghoofd
zitten daar ook opdrachten bij?
ik wil het liefst iets waar je ook iets na moet maken met opdrachten, dus dat het bijvoorbeeld eerst word uitgelegd en daarna een bijbehorend opdracht moet maken
Heb je zelf al gezocht ? Want op de term "PHP tutorials" of "PHP artikelen" vind je al enorm wat.
Qua. boeken moet je eens kijken op bol.com of ergens anders.
kijk in een boekwinkel
Als je echt alles over PHP wilt leren raad je aan om Het Complete Boek PHP 5 van Arjan Burger en Wouter Tengeler(de dikke van duuren editie) te kopen.
kijk eens bij mediamarkt want soms hebben ze die boeken daar ook of om lui te doen bol.com
deze boeken leken mij goed:
PHP en MySQL voor Dummies
Basiscursus PHP 5
PHP 5 en MySQL 5 - de basis
zijn deze boeken ook goed? beargumenteer je antwoord plz want met je en nee heb ik niks
Voor Dummies is wel een redelijk goede serie, niet perfect, maar goed genoeg voor alle informatie Er was een boek.. Van een een of andere Arjen of Arjan, die ik zelf gelezen heb en die ik ook uitstekend vond.
weet je misschien ook de titel?
Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 14.10.09 14:31:31:
heb er nog 1tje gevonden,
handboek PHP5 van Arjan Burger, is dit wat?
Nee.. Ik zal het even opzoeken.
Het ging om dit (klik) boek. Alleen de basis staat erin, dus niet echt bepaald uitgebreid.
PHP 5 en MySQL 5 - de basis
dat heeft HVA me school aanbevolen
heb het nog niet gehaald maar ga ik wel doen
Nou ja, als je echt alles wilt weten is dat boek denk ik een beetje te weinig. Het is wel duidelijk uitgelegd, maar er word niet ingegaan op bijv. OOP.
Als je wat meer ervaring hebt met phpen.
Raad ik je het boek van Larray Ullman - PHP 5 voor gevorderden aan te schaffen.
Een ontzettend handige boek, daarbij moet je een boek zoals oop voor dummies nemen dan krijg je nog meer uitleg betreft oop.;)
Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!