layout

• Hallo,

ik heb een html layout. Maar hier kan ik toch wel php van maken. Door het soort te veranderen van .html in .php.

En kan ik dan ook gewoon de scripts erin bouwen zo ja moet ik dan steeds de script in de layout of kan dit ook met bijv. index.php?a=test

Mvg, Gerben

• Citaat

Hallo,

ik heb een html layout. Maar hier kan ik toch wel php van maken. Door het soort te veranderen van .html in .php.

Oke leuk en nu?

Ik snap niet helemaal wat je vraag is:hmm:

Verduidelijk dit zo krijg je meer reacties!

http://www.bbxweb.nl
    Kwaliteits layouts voor een lage prijs op maat gemaakt!
    Al vanaf 50 euro inclusief basing/slicing!
    |[b]Alle cp\'ers krijgen 5 euro korting op het eindbedrag

• Raad je deze aan :cheer:

Stuk veiliger ook + geeft wat privacy in welke map jij je .php files bewaard :)

• Ik heb het nu met iframe gedaan. Maar nu heb ik het probleem als ik in het menu doe /home.php krijg ik dit niet via iframe hoe kan dit?

• PHP
    <p><iframe src="hq.php" name="mainFrame" width=450 frameborder=0 class="style1" style="height: 100%" id="I1"></iframe></p>

Dit heb ik nu is dit goed?

• [..] gedelete door Lodewijk
    ---

Verder zou ik je teven aanraden om nog een paar php tutorials te gaan volgen, en misschien word je php kennis dan wat stukken beter.:cheer:

Met vrijndelijke groet,
    Jhon.

• jhon je hebt je gister aangemeld, en misschien dat je ervaring met deze persoon heb. (Ja, heb ik ook) maar dat je hem gelijk beledigd voor illegale praktijken. Kom maar eerst met hard bewijs;), de crew hier is echt niet dom, en ze laten hem dus ook niet zomaar in de crew.

Daarnaast weet ik dat deze jongen een slechte beheersing van de nederlandse taal heeft en slecht kan scripten hij vraagt alles. Maar toch iedereen moet leren...

• Wat een drang om mensen te beledigen op CP. Het is niet de bedoeling dat je iemand openbaar zwart maakt op onze website, en dat zal dan ook bestraft worden. Voor deze keer blijft het bij een waarschuwing, de volgende die offtopic gaat heeft een probleem aan z'n broek hangen.

Merci.

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!