Scripter gezocht

• Ik zoek een volwaardige scripter die al enige ervaring in het vak PHP en MySQL heeft je moet onder andere: MySQLi, PHP5 , enige ervaring met AJAX en jQuery (javascript) is ook een vereiste, kunnen.

Zelfstandig aan scripts kunnen werken, en veel commentaar regels toevoegen is ook een 'must'.
    En veiligheid staat ook boven alles.

Zo, dat is al één :p.

Het gaat om mijn project wat ik op papier al volledig heb uitgewerkt: een wielrenner game, domeinen + hosting ... is allemaal al besteld, layout is volledig klaar en slice is erbij.
    Link: http://www.procyclers.com .

Het onder contract kunnen werken is ook een vereiste!

Mijn budget = 0 euro, maar we kunnen wel afspraken overeenkomen(50 / 50 of...)

Je kan via PB of via hier in het topic je melden, vragen kun je ook altijd stellen indien ze over dit topic gaan!

Mvg,

Dein :cheer:

• Niet dat ik van plan ben ook een wielrenner game te maken, maar je hebt helemaal geen rechten op het idee Wielrenner. Als iemand een wielrenner game zou maken die precies hetzelfde is dan wel ja, maar een wielrenner game opzich mag iedereen maken.

Deurwaarder is helemaal niet zo gestuurd, voor een deurwaarder heb je een gerechtelijk bevel nodig. Dat kost je zoiezo 400 euro aan proceskosten, afgezien van het feit dat je dat waarschijnlijk niet gaat winnen.

• Het gaat in dit topic niet om de discussie deurwaarder of niet, uniek of niet: Dein is op zoek naar een partner. Iemand die nog eenmaal over iets anders dan dit onderwerp begint, kan banpunten verwachten.

• Leer aub. lezen:

PHP
    Voor de mensen die nu ook 'ineens' willen beginnen met een wielrenner game,

Verder ooit van grootspraak gehoord? Mijn idee is trouwens 10x beter en realistischer dan die opgenoemde game(s), het is trouwens geen manager game (en de al opgenoemde zijn gewoon manager games..).

En ik wil hier geen discussie over!

___

Ik heb trouwens ook nog een privé budget, dus er kunnen altijd overeenkomsten komen..

• [offtopic]FF over die deurwaarder he jeroen die kosten zijn helemaal niet erg want dat verhaal je dan toch op die persoon :P [/offtopic]

Maar ik vindt het een leuk idee denk alleen dat er maar weinig echt scripters hier zijn die alles kunnen

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!