Left 4 Dead 2

• Hoi,

Ik dacht ik vraag even wie van plan is Left 4 Dead aan te gaan schaffen. Ik vind het zelf een van de meest grandioze genres aangezien ik van zombie spellen hou maar dan wel in teamverband werk in plaats van alleen (Resident evil bijv.)

de 19de zou hij uit moeten komen dat is ook de dag dat ik hem in ieder geval ga halen.

dus een mooi discussie topicje over Left 4 Dead 2 :)

Meer info over het spel: http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1373759/0

• Guest, wil je besparen op je domeinnamen? (ad)
  • Je kunt het bij mijn weten alleen spelen net als in L4D. Alleen ik heb het laatste level van L4D1 nooit kunnen halen omdat die bots het intellect niet hadden om naar boven te lopen in dat huis waardoor ze gruwelijk vermoord werden door een Tank(xD)

• Spelen, ja.
    Kopen is een ander verhaal.
    Het is een grandioos spel net als het eerste deel maar het moet wel meer gaan bieden, want met deel 1 als je een campaign een keer of 3 gedaan heb ben je hem al zat.

Koen, toppunt van zieligheid, ja dat heb je zelf begaan.
    Je komt er niet zomaar mee weg, je hoort nog van ons.
    Even a german had some form of respect for his enemy, even 65 years ago, this scumbag has none, making him the true evil.

• Moet L4D 1 hebben!! Heb hem geprobeerd te downloaden, maar dat Steam programma bevat alleen maar ??????k5??? etc etc. Zal dus een nieuwe versie nodig hebben!
    Ook ga ik de 2e versie binnen proberen te halen via piratebay

• Citaat van insaneflame

je kan resident evil 5 toch wel met ze 2en co-op

en ik ga hem ook kopen denk ik voor de 360

Ik had hem in het japans dus voor mij was er niet veel aan om het in de eerste plaats al te begrijpen :p

Citaat van Fold

Moet L4D 1 hebben!! Heb hem geprobeerd te downloaden, maar dat Steam programma bevat alleen maar ??????k5??? etc etc. Zal dus een nieuwe versie nodig hebben!
    Ook ga ik de 2e versie binnen proberen te halen via piratebay

Deel 1 hoef je niet te hebben :) Zoek btw naar steamless versies is wat makkelijker.

• Heb hem via bol.com besteld :) Dan maar iets meer betalen maakt op zich toch niet veel uit. De 19de komt hij uit (via Internet kan je hem morgen al krijgen maar heb toch liever een cd erbij).

Binnenkort maar een nieuwe topic maken waar de mensen die het gekocht hebben in contact met elkaar kunnen komen om te gamen. Ik heb een potje op Internet moeten doen met 2 achterlijke duitsers die mij in de steek lieten en zielig wegrenden dus dat wil ik niet meer :p

Bol.com gratis verzending (kortingscode):

PHP
    CRM195OFU

Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 17.11.09 11:46:14:
    Ik ga vanavond wel een server hosten mits er animo is voor de beta.

• Op http://g2play.net/ is hij 29 euro maar goed. Veel mensen zijn hier over te spreken maar heb liever dat als er wat mis is ik gewoon kan bellen met het bedrijf waar ik hem vandaan heb.

Moest het geld over maken naar een slowaakse rekening waar ik al niet over te spreken ben, tevens zou het zo zijn dat 2gplay illegale serials van Windows 7 zou hebben verkocht die verkregen waren via MSDN.

• ik ben niet echt van dit soort games, doe mij maar FIFA,Skate,OF2,MW2 maar dit zit er toch wel harstikke vet uit! ff kijken of ik ergens een demootje kan vinden en uitproberen, in iedergeval bedankt voor dit topic want misschien ben ik dan weer een paar uurtjes zoet (L)

• Citaat

Geachte heer Kootstra,

Onderstaand(e) artikel(en) uit uw bestelling met bestelnummer 7643642610 van 16 november 2009 hebben wij overgedragen aan TNT post. U ontvangt de bestelling zo spoedig mogelijk.

Jeeeh

@Puddinghoofd
    Je moet er wel van houden. Maar zulk soort spellen vind ik zelf persoonlijk beter dan GTA. Je moet hier echt samenwerken om te overleven en op 'Expert' mode kun je echt niet rond rennen als een kip zonder kop omdat je dan keihard vernederd wordt door een stomme zombie :p Of de Charger die is daar ook goed in.

• Citaat van Casio

Dit lijkt me wel een leuk spel ;) Is dit spel na de release datum gewoon te koop bij b.v. media markt? En anders bestel ik hem wel ergens.

Hij komt wel op PirateBay te staan denk ik. Kost je ook geen geld ^^

[offtopic]Niels, niet zo irritant met je snelle reacties![/offtopic]

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!