Vragen major-crime (centraal topic)
- RiiCk
- Closed
-
-
Guest, wil je besparen op je domeinnamen? (ad)
-
ok bedankt
-
-
ja, maar ik hoop voor hem dat het tijdelijk is of dergelijke. Ik ken voor de rest zelf eigenlijk niet veel goeie hosts.
Groetjes
-
http://www.xtreemhost.com
http://www.000webhost.com
Dat zijn nog wel goedeHebben ook veel Bandwith.
Op 000webhost.com, heb je zowieso crons, op Xtreemhost.com volgens mij niet... -
zijn ook inderdaad goeien maar, genoeg over hostings? Nog vragen van nieuwe kopers of oude kopers?
Ik heb ook een update geplaatst van larsisgoed9 voor de major-crime source! Bedankt lars voor je update.
Groetjes
-
Hallo,
Wie heeft een fix voor clan2.php,
Want ik kan proberen wat ik wil maar het werkt nog steeds niet
-
ja kan iemand hier effe de gehele clan 2 fix plaatsen dus het hele script.
alvast bedankt. -
Laatste dag van verkoop major-crime source breekt aan! Ik zal hem vandaag online laten tot ik thuis ben! (rond 12 snachts) Daarna zal de downloadlink verwijderd worden en worden er nooit meer versies uitgegeven! De bugs zijn zo goed als allemaal opgelost. Mocht je ze wel tegen komen meld het en ik maak ze!
Voor mensen zonder beltegoed is overschrijving mogelijk!
Bank: ING
Rekeningnr: 2449972
T.N.V. R.jipping
Omschrijving: Je Criminalspont naam zetten en melden dat het om de source gaat!Eventueele sponsoringen van kleine bedragen zijn welkom hoor:p haha.
Bellen noch steeds gewoon via de link!
-
komen er ook nog updates ofzo van deze source of????
-
Heb al is ene update gezien door een lid. Misschien dat ik ook noch wel eentje zal maken later.
Groetjes
-
zou wel leuk wezen meer vip opties ofzo
-
Wat gebeurd er eigenlijk als je 0 levens hebt?
Kan je dan nog gewoon inloggen?
Volgens mij wel...Lars
Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 19.12.09 18:38:13:
GVD!!
Ik heb een dom probleem:
Als ik wil kijken of dood gelijk is aan 0, dan geeft ie het altijd weer.
Ook als Dood in de database gewoon op 1 staat.Ik heb dit stukje code:
PHP
Toon Meerelse if($data) { if($data->activated == 0) print " <tr><td class=\"mainTxt\">Je account is nog niet geactiveerd</td></tr>\n"; if($data->level == -1) print " <tr><td class=\"mainTxt\">Je bent verbannen van MafiaStar.eu<br>Je hebt geen toegang meer</td></tr>\n"; else // if($data->dood == 0){ // print " <tr><td class=\"mainTxt\">Je bent dood!, je hebt 0 levens meer over. Je moet een nieuw account aanmaken om weer verder te kunnen spelen.</td></tr>\n"; // } else{ print " <tr><td class=\"mainTxt\" align=\"center\">Je bent succes vol ingelogd!. Klik <a href=\"index1.php\" target=\"_parent\"><b>Hier</b></a> Om MafiaStar te spelen<script language=\"javascript\">setTimeout('parent.window.location.href=\"index1.php\"',1200)</script></td></tr>\n"; //}
Alles waar // voor staat heb ik toegevoegd.Waarom werkt dit niet?
-
Mensen hoe bevalt dit script? is het netjes en werkt het allemaal? heb topic ff doorgelezen maar ben benieuwd hoe het er inmiddels voor staat.Ik heb misschien ook wel intressein het script maar wil weten hoe hij eigenlijk echt draait en of er bugs enz enz in zitten.:O
-
de bugs zijn er zo goed als uit en hij speelt wel lekker.
niet teveel optie's niet te weinig opzich een goed gebalanceerd spel. -
Riick,
Na veel keer ernaar vragen, zonder een duidelijk antwoord.Wanneer ontvang ik de major crime source? Met minder bestanden?
Graag ontvang ik deze voor as. maandag;)
(Ben wel te spreken over de source overigens, alleen erg veel bestanden!)
-
Citaat van R-Mijnten
Riick,
Na veel keer ernaar vragen, zonder een duidelijk antwoord.Wanneer ontvang ik de major crime source? Met minder bestanden?
Graag ontvang ik deze voor as. maandag;)
(Ben wel te spreken over de source overigens, alleen erg veel bestanden!)
ja dat wel maar dat vind ik net zo erg is een erg mooie source -
R-Mijnten. Bij de verkoop stond dat er veel bestanden bij waren en als jij niet alles leest kan rick er niks aan doen. Verwijder zelf de bestanden!!!
Rick heeft wel meer te doen dan naar jou gezeik te luisteren.[offtopic]Ik snap eingelijk niet dat jij bij crew bent.[/offtopic]
Dan nog wat lezen is moeilijk he???
Let op:
Dit topic is alleen voor major-crime source gebruikers! We lossen hier de bugs op zodat iedereen de oplossing hier weg kan halen! Klachten kun je via PRIVE bericht doen om het topic schoon te houden!Edit by Killingdevil: En wij wel iets beters dan naar jou gezeik te luisteren! R-Mijnten vraagt om een beetje service, ga je niet zo op in, en al helemaal niet als jij niet eens de verkoper bent.
-
zou iemand hier de goede volledige clan2.php kunnen posten.
alvast bedankt -
@ R-mijnten al aangegeven weinig tijd te hebben. je kunt me contacteren met hoeveel ruimte je host heeft dan kan ik snel wat verwijderen. [offtopic]Had je in tussentijd ook zelf kunnen doen.[/offtopic]
@ Arrie: De script zijn inderdaad zo goed als bugloos mocht je wel een bug tegen komen dan kun je het melden hier. Dan word hij opgelost door mij, me crew of een mede cp'er.
@ Iedereen: heeft iemand de major-crime source online? zoja, geef me de link even als je wil dan kunnen andere mensen daar kijken voor een voorbeeld:) Alvast bedankt!
@ Ssjharry: Zosnel als ik mijn eigen account RiiCk terug heb zal ik miss wat updates maken daarbij zit ook een betere clan;).. Helaas ben ik niet zo vrolijk meer op cp door een ban van 77 uur. Omdat ik een beetje arro reageerde.
@ Jgdonleach: Bedankt voor je begrip. Heb het inderdaad zeer druk met me nieuwe project vanaf 0 gescript voor CP! Helaas schiet ik deze dagen tijd te kort.
Groetjes.
RiiCk!!
Participate now!
Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!