Sc Source

• Hallo Criminalspoint leden,

Een goede 8 maanden terug ben ik begonnen aan mijn script ervaring te verbetern...

Daarbij heb ik een source (Red Criminals) totaal uitgebouwd met Nieuwe Scripts (Zelf gescript) & Oude Scripts (Gratis Script -> Bugs uitgehaald -> Betere Scripting)

Nu is mijn vraag hoeveel waarde deze source heeft voor jullie?

Ik ga momenteel nog de icons juist plaatsen en de url aanpassen via een php variabel

Kom niet af met het zijn allemaal gratis scripts ik wil direct de uniek scripts zoals CWI, Landonwer , Refferal Systeem, Vrienden Systeem deel van de coding voor je neus leggen 8-|

Demo is:
    Inlog : Criminalspoint
    Wachtwoord: criminalspoint

De source vind je op http://straatbaas.de/streetcriminals/

Bedankt alvast... :cheer:

EDIT: Alle icons plaatjes staan op zijn plaats...

• Nice! Heb je duidelijk werk in gestoken!
    Alleen...
    Ik mis plaatjes; enkele kunnen niet gevonden worden. Ook de administratorbalk bovenaan kan denk ik niet de bedoeling zijn. Op sommige pagina's krijg ik het bericht dat ik een wachtwoord etc moet invoeren. Verder vind ik persoonlijk een popup van Eurobellen niet echt professioneel.

Maar het ziet er echt heel goed uit, mijn complimenten! Wat ga je doen met deze source?

De waarde, tsja. Als ik in de CSS kijk zie ik dat er van de originele css van red weinig over is gebleven. Ik zou de waarde schatten op een euro of 90, nog een paar dingen bijschaven en dan is dat, in mijn ogen, de minimale waarde :)

• Jannick

Ik ben druk bezig met de plaatjes uploaden en die wachtwoord beveiliging weg te stopen dit komt omdat er nog veel links lijden naar de oude link
    Deze ga ik via een $sitelink veranderen

Wat ik ga doen met deze source?

Niets ik zou hem willen verkopen
    Ik ben nu bezig met men internationaal project dus is totaal andere scripting of zo een gewone source

PS: Ik heb deze source nooit echt afgewerkt...

Maar bedankt voor de add (h)

• Nick echt mooi gedaan ! echt nice !!

[offtopic]waarom ben je hier online en niet op msn ?[/offtopic]

William Vanhollebeke // Webdesigner

TUAG - The Ultimate Awesome Guy

Zoek je designer ? Stuur me pm !

• Als hij echt zelfgemaakt is, en alle bugs en alle missende onderdelen eruit zijn kun je hier minstens ?250,- voor vragen.

De meeste mensen hier hebben er toch geen verstand van :p
    Je moet alleen een 'gek' vinden die het ervoor over heeft.

• @Killingdevil

Dit klopt... Ik heb 5 dagen gezeten aan het systeem om de basis toch een beetje in goede lijn te krijgen

Veel mensen hebben me gezegd door te gaan met deze source
    Maar eerlijk gezegd zie ik het niet zitten daarom ga ik hem waarschijnlijk heel goedkoop verkopen voor beginnende mensen...

Deze source heeft me een goede 600 @ 700 uur werk gekost om hem toch redelijk goed in orde te krijgen

Dit was de bedoeling om mijn php en mysql hoger te krijgen en hem dan gewoon vrij te geven maar omdat ik zoveel uur heb erin gestoken wil ik toch wel een fooi krijgen ervoor 8-|

Greetz

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!