Laat maar ik koop dit source niet heb alleen layout nodig.
Maffia-Way.com
- DonRonaldo
- Closed
-
-
-
de TS verwacht denk ik iets teveel van de verkoop.
Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 22.12.09 14:14:18:
en persoon is weer verwijderd van MSN pff sommige mensen moeten nog veel leren. Ik wens iedereen die met deze jongen zaken gaat doen veel succes. -
-
Dat wist ik dus niet.
Maar ik had donronaldo gesproken en die zij dat ik eerst moest betalen en dat doe ik ZEKER niet. -
Wordt tijd dat het strafbaar wordt voor minderjarigen om iets te kopen op het internet zo te zien.
Denk dat de verkoop en koop mogelijkheid op CP maar eens gedropt moet worden, want het wordt STEEDS lager.
Ik bied heel tijd hogerop hoor, zodat iemand met mij mee bied, maar koop vervolgens niet als ik het hoogste bod heb! Lekker logisch en sportief joh.
En tref maar een regeling met de verkoper, kunt er altijd wel uitkomen om een bedragje van 58 euro.
-
Oke killingdevil bieden is betalen natuurlijk. Maar ik zie op de site van DonRonaldo zo enorm veel rips staan dat ik twijfel aan de legaliteit van het zaakje maarja.
-
Dus als ik zeg ik bied 59 dan ben ik niks verplicht om te kopen als ik zeg, ik koop hem voor 59 dan wel he even na denken
-
@stan was jij niet weg.
en Killingdevil op een site zoals hier verkopen werkt gewoon weg niet meer! -
Ach ik reageer al niet meer :} @de TS ga naar sitedeals.nl als je iets fatsoenlijk wilt verkopen..
-
Misschien dat je even de outgame goed kan maken.
Hij werkt erg slecht op Internet Explorer.
Je frame doet het niet goed, hij verdubbeld enkele dingen etcetera....
Participate now!
Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!