Hoe delete ik de MCdonald van me server ?
Bij elke optie staat er je hebt niet genoeg energie ga naar de MCdonald om energie te kopen en ik wil geen MCdonald.
MCdonald deleten
- icecold
- Closed
-
-
Guest, wil je besparen op je domeinnamen? (ad)
-
Nu wil je geen McDonald meer? Koop de McDrive leeg -_-"
Zoek in je script naar de tekst (hoop dat je search in all files hebt), en haal de hele controle weg. Lijkt me makkelijk. Post anders alle relevante code (config, checks, functies). -
ik heb de macdonald script en misdaad script.
Bij misdaad staat ook over die McdonaldMCdonald: http://benelinkex.nl/v1/mac.txt
Misdaad: http://benelinkex.nl/v1/misdaad.php -
Silver niet schelden en geen Caps.
Icecold wilt het uit een paar scripts halen omdat daar beveiligingen inzitten die checken of je naar de MacDonalds moet.Gr.
SkyNet :cheer: -
Dankjewel Skynet
-
Kan iemand helpen ?
-
-
Heb je al gekeken of je "energie" (zonder "") in de users tabel hebt staan?
Vanuitgaand dat users je gebruikers tabel is.
-
Jannick
Ja hoor wil ik best plaatsen
http://benelinkex.nl/v1/misdaad.txtSC-Webmedia ik heb hem niet in users hij staat appart bij equipment.
-
Gekeken of hij ook juist wordt opgeroepen vanuit de database?
Want zover ik het macdonalds script ken, haald hij die standaard uit de users tabel.
Ik kan het ook mis hebben, maar vandaar dat ik het vroeg.Maar als je uit elk script de energie eruit wilt halen, is best wat werk
Je zult dan moeten kijken naar de controles ervoor.
Meestal zal dat iets zijn van:
PHP// Controleren of de speler genoeg energie heeft. if($data->energie < X) { echo "Je hebt niet geneog energie, ga naar de macdonalds."; }
of
PHP// Controleren of de speler genoeg energie heeft. } elseif($data->energie < X) { echo "Je hebt niet geneog energie, ga naar de macdonalds."; }
Iets in de trend.
Je zult dan in elk script moeten controleren op deze controle, daarna overal verwijderen.
Controleer tijdens het verwijderen of je over waar je een { weghaald ook de } weghaald.Ik hoop je hiermee voldoende informatie hebt om je script aan te passen.
PS. De controle code's is maar een voorbeeld, je zult zelf moeten kijken hoe het bij jou wordt gecontroleerd.
-
SC-Webmedia
Ik weet het echt niet als je wilt dan geef ik de source aan jou dan hoop ik dat je het voor me wilt fixen :$ -
Citaat van icecold
SC-Webmedia
Ik weet het echt niet als je wilt dan geef ik de source aan jou dan hoop ik dat je het voor me wilt fixen :$Meen je dit nu echt?
-
SC-Webmedia ja hoezo ?
-
Je wilt dat men alles voor je doet xD?
-
Nee ik zoek iemand die me kunt helpen!
-
Ik geef je net aan wat je "ongeveer" moet aanpassen.
Tevens heb ik de tijd niet om elk script te gaan controleren.Post hier eens een script, waar die controle van energie in zit.
Zal ik je laten zien wat je (zelf) moet aanpassen, in elk script! -
-
Citaat van icecold
Zie hier een witte pagina.
Kan het script toch gewoon hier plaatsen?
Zie ik meteen de nummers van de regels -
Gaat niet hier anders had ik het al gedaan
-
Participate now!
Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!