ik kom er speciaal voor jouw met 10 terug deal?:P
Merry christmas
- montblanc
- Closed
-
-
Guest, wil je besparen op je domeinnamen? (ad)
-
Nu ben ik echt hartstikke flauw van je, laat me kerstdagen niet verkloten door een klein zielig figuur 8-)
Tot over een paar uur/dagen maar weer!En niks :slotje:
-
waarom een ban dat is weer te hard:( en zielig laat hem hij heeft een kutdag kom op r-mulder cadeautje naar ons toe unban rick?
-
hmzz.. dat is jouw mening :p
Hoeveel andere mensen zijn er wel niet met kutdagen? die blijven toch ook normaal reageren?
En ondanks dat mag je op kerst toch wel even aardiger doen -
achja het is een raar gastje maar kom op r-mulder 1 cadeautje?:O
-
Ik kan het niet meer terugdraaien...
-
:o miss ff darsstar roepen!
-
Prettige feestdagen iedereen!
-
Toch maar voor iedereen prettige feestdagen en een gezond en scripterig 2010. 8-|
-
Prettuge kerstdaguh! en un gelukkug nieuwjaar *hips* :cheer:
-
Iedereen gezond en gelukkige feestdagen :cheer::cheer:
-
Allemaal een fijne, gezonde en liefdevolle kerst!:D
[offtopic]Ik heb een kut jaar achter de rug, ben 4dierbare + vriend verloren in 1jaar. En me vriendin waar ik 19maanden mee samen was.
Bovendien blijf ik ook normaal reageren;)[/offtopic]
-
Zalig kerstfeest iedereen.
-
R-Mijntenv veel sterkte met het verlies van je dierbaren. Ook voor jou hopend op een beter 2009;). Ik heb ook het een en ander achter de rug waar ik vandaag allemaal achterkwam. Mijn voornemens in het nieuwwe jaar zijn daarom ook het beteren van mijn leven.
Groetjes
-
De ban van Riick wordt niet teruggedraaid. Hij is erover gegaan. In een soort vredestopic zo gaan doen? Komaan dat gaat erover, r-mulder heeft hier goed op gereageerd!
En nu weer lekker verdervieren :p
-
Iedereen hier een gelukkig kerst feest toegewenst niet te veel geen zuipen he:P dat doe ik wel voor jullie vanavond
-
In België is toch het lekkerste bier hier En het meeste :p
-
nou pim dat weet ik zo net nog niet licht eraan hoeveel een gem. persoon drinkt:):P
-
Hele fijne feestdagen allemaal! Geniet ervan: lekker veel eten en gezelligheid!
-
niet te ongezond he r-mijnten :):P
Participate now!
Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!