Nachtbraak topic #4

• het pagina systeem kon het niet meer aan dus een deel 4 ! :P

Nieuwe regel:
    - Geen reacties met first (post)
    - Niet spammen (algemene regel, maar speciaal voor Jannick nogmaals)

Voor de nederlanders: geen eerstepost reacties

Holy shit in 1 nacht 1 topic vol gekregen nieuw record :|

• Guest, wil je besparen op je domeinnamen? (ad)
  • webdam ga eens wat proberen een kronkel lijn te maken zowat vanboven denk dat het er mooier zou bijstaan:p

waarom slecht praten over buitelanders hun taal en hun afkomst.
    waarom praat nooit niemand slecht over de script talen dat is ook een andere taal.

• Citaat van Db-maffia

Effe serieus man ga een leven zoeken.. 2 topics over dezelfde onzin in 1 nacht.. dat andere topic kan nog minimaal 20 pagina's aan Waarom weer een nieuw topic openen ?

*probeert zich in te houden*
    Alsjeblieft Darsstar doe er iets aan :((

Citaat van Jannick

Db-maffia Ga slapen, zal je humeur goed doen.

Dat is tevens ook wat ik ga doen, ben weer klaar met FBIwars.nl voor vandaag denk ik :p

Trusten!

Truste... en toen was het hier dood :(

Als er nog iemand is... reageer dan even, dan weet ik dat ik niet alleen ben, en dat er meer mensen leven :D

• Citaat van svenneke

webdam-x wat denkje die lijn faal he:p?

Nee juist niet, tenminste beetje effect erin, en het is uniek, alleen toch heeft ie nog wel een amateuristische autstraling maar je begint aardig de goeie kant op te gaan

• ik weet niet vind maar presies dikke faal maar hoelang ik kijk hoe mooier ik het er in vind te kome:p
    raar maar waar:o

web mss nog tip voor het vakje algemeen menu met effectje te doen maar welk ? weet jij iets:p

waarom praat nooit niemand slecht over de script talen dat is ook een andere taal.

• Citaat van svenneke

ik weet niet vind maar presies dikke faal maar hoelang ik kijk hoe mooier ik het er in vind te kome:p
    raar maar waar:o

web mss nog tip voor het vakje algemeen menu met effectje te doen maar welk ? weet jij iets:p

Iets gradient achtigs... ?
    ook geef ik je deze tip voor de 3e'x: Maak je font in het menu wat kleiner :p

• zal eens zien wou net iets doen was mislukt dus:p
    zal eens naar gradient gaan zien:p

nog nooit met grandiet gewerkt :o vrij irri dan:p

• Citaat van svenneke

zal eens zien wou net iets doen was mislukt dus:p
    zal eens naar gradient gaan zien:p

Oké ik ben benieuwd ik ga 5 uur slapen (anders ben ik wel erg brak morgen bij me opa en oma) ;) dus als je het voor die tijd af hebt zou wel relaxed zijn :p

(niet de hele lay natuurlijk ;), tenzij je superman bent)

• nee ben wel super woman :D niet echt ben aan het proberen lukt alleen niet echt etc.:p

• webdam-x wat denkje:p
    persoonlijk vind ik hem er al stuk beter uitzien nu:o

• Citaat van svenneke

webdam-x wat denkje:p
    persoonlijk vind ik hem er al stuk beter uitzien nu:o

Wordt steeds beter, probeer dat bovenste bruine gedeelte met de golf mee te laten lopen, en het menu is zo groot dat er geen 2e onderpast menu kan veel kleiner dit is voor mensen die blind zijn ;)

• ja menu nog aanpasse aan het lettertype was ik vergeten :)
    alleen welk stuk bedoelje mee late lopen met de lijn

• Holy shit :|, het heeft net geregend en nu sneeuwt het... dodelijk combi, morgen wordt het echt spekglad hierzo, en dan moet ik nog naar me opa en oma toegaan ook :|

Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 25.12.09 04:04:58:
    In de header heb je een bruine balk over de BG heen gedaan, die steek nu bij 1 stuk onder de golf en 1 stuk boven de golf, als je die gelijk laat lopen aan je golf ziet het er ook al een stuk beter uit.

• je bedoeld dus het continent aan die kronkel aanpassen
    ?
    is 1 vak dat continent

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!