Beste,
Mijn bedrijfs website is vanaf vandaag online.
GrafixVision.nl
Sta ook ingeschreven bij KVK, vanaf gister.
Graag even mening achter laten.
Mvg,
GrafixVision
Beste,
Mijn bedrijfs website is vanaf vandaag online.
GrafixVision.nl
Sta ook ingeschreven bij KVK, vanaf gister.
Graag even mening achter laten.
Mvg,
GrafixVision
Ziet er heel professioneel uit, vooral die header! In de content mis ik echter iets.. Kan het de blauwe kleur zijn? Zwart trekt nu eenmaal meer de aandacht en leest beter
Het is toch wel een mooie 7 waard !
Bedankt voor je commentaar.;)
Kleurgebruik vind ik wat minder, vooral de lettertype kleuren enz.
Verder vind ik het lay-outje leuk en professioneel staan bij een bedrijfje. Enkel jammer dat de content verder geen 'vak' heeft waardoor het best onoverzichtelijk is. Een 7.5
Oke, als redelijk wat mensen hebben beoordeeld ga ik waarschijnlijk het gebruiksvrienderlijker maken !
CitaatOke, als redelijk wat mensen hebben beoordeeld ga ik waarschijnlijk het gebruiksvrienderlijker maken !
Waarschijnlijk :hmm: , je vind 't zelf ook dus gewoon doen! Zo trek je sneller klanten en zo is je site zelf ook nog 's overzichtelijk voor anderen.
Oke, ondanks het akkefietje tussen ons, ben ik zo professioneel gewoon feedback te geven, en normaal te doen.
Het kleurgebruik, is blauw dit is goed en niet te overheersend, al zou ik wel net een tikkeltje een frissere kleur blauw gebruiken.
De indeling is goed, en er is verder niet veel op aan te merken
7/10
Heel mooie site,
zeker mooi :cheer:
Voor mij ook een dikke 8 / 10
Bedankt !!
http://www.grafixvision.nl/contact.php, hier bugt de tekst bij 'mening van klanten' een beetje. Het komt namelijk uit het vak
Weet je wel wat een bug is ?
Dit is een foutje.. zal zsm ff aanpassen..
CitaatWeet je wel wat een bug is ?
Dit is een foutje.. zal zsm ff aanpassen..
Ja een bug is een fout, het kan een bug zijn in een PHP code maar ook in een CSS / HTML code. :x
Oke, als jij zoiets als een bug ziet.. helemaal prima;)
Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!