*** Tekst weggehaald ***
Ripper
- GrafixVision
- Closed
-
-
-
Niet te geloven wat voor mensen je hebt ^o)
Misschien zijn die andere ook gejat :p -
Hijs echt hard betrapt...8-)
-
Hierop is die op TBForum al betrapt, heb hem op msn hier op eens aangesproken en hij zei dat hij er spijt van had. Hiervoor is die op TBForum ook verbannen geloof ik.. maar dit is allang geleden gebeurt maar ik vind wel dat hij het uit z'n portfolio moet verwijderen
-
Hij heeft hiervoor al een ban op TBforum gekregen ..
Niet alleen clean layout:
http://wmcity.nl/forum_topic.php?id=662278&page=1#664472 ( Guess who Modified is ( ik ) )
Het Gaat over
-
Oef, een bekende ripper dus...:@
-
Hoe bedoel je die tweede? Die is helemaal niet geript!
Ik heb op msn inderdaad gezegd dat ik er spijt van heb, en dat ik het nu niet meer doe. Ik doe dit dus ook niet meer!
Ik heb ook maar 1 layout geript, dat logo wat alex nu laat zien, ken ik helemaal niet! Wat jullie vinden dat ik die layout van mijn portfolio moet halen, vindt ik best. Maar mij vals beschuldigen (van het tweede logo) Vind ik ronduit afschuwlijk! -
Alsnog, rippen = rippen...
Eens geript, altijd een ripper.:sst:
-
Citaat
Hoe bedoel je die tweede? Die is helemaal niet geript!
Ik heb op msn inderdaad gezegd dat ik er spijt van heb, en dat ik het nu niet meer doe. Ik doe dit dus ook niet meer!
Ik heb ook maar 1 layout geript, dat logo wat alex nu laat zien, ken ik helemaal niet! Wat jullie vinden dat ik die layout van mijn portfolio moet halen, vindt ik best. Maar mij vals beschuldigen (van het tweede logo) Vind ik ronduit afschuwlijk!
`T lijkt er wel op, maar werkelijk ik geloof Cas wel op zijn woord dat hij dat logo niet kent. Hij geeft toe van het layout waarom dan niet op z'n logo. Nja dit is wel iemand zwart maken die geleerd heeft van zen fouten 8-)[offtopic]Topic reported.[/offtopic]
-
Zo moet je niet gaan denken GrafixVision Geef hem een derde kans;)
-
Citaat
Zo moet je niet gaan denken GrafixVision Geef hem een derde kans;)
Hoezo een derde kans hij zegt toch dat hij die logo niet heeft gejat? :sst:
-
Alex,
Aan de ene kant vind ik dat hij gewoon een slechte naam moet krijgen.
Derde kans ? Ik stop meestal na de 2e kans. Bij mij heeft hij het vergalt.
-
Citaat
`T lijkt er wel op, maar werkelijk ik geloof Cas wel op zijn woord dat hij dat logo niet kent. Hij geeft toe van het layout waarom dan niet op z'n logo. Nja dit is wel iemand zwart maken die geleerd heeft van zen fouten 8-)[offtopic]Topic reported.[/offtopic]
Bedankt Joshua,
Ik heb inderdaad geleerd van mijn fouten, en heb mij voorgenomen het niet meer te doen. Ik weet dat het een super rare, stomme (wat je het maar wilt noemen) actie was, en heb het vanaf het eerste moment ook toegegeven. Alleen de manier van reageren van sommige mensen, doet gewoon pijn. Als jullie dat niet begrijpen, vind ik dat best, fijn voor jullie. Er zijn gellukig wel mensen die mij vertrouwen zoals Joshua.
Echt bedankt Joshua je bent super!
-
Kan ie zeggen ja,
hoewel de gelijkenis treffend is.. Ik heb nogal nare momenten Gehad met deze Cas:sst:,
Spijtig genoeg:S
-
Doet je pijn ?
Wat mij pijn doet is dat jij ript...
# Slotje mag denk ik wel voordat het uit de hand gaat lopen.:slotje:
-
Ja misschien dat je nog wat hoort over zwartmaken aangezien deze dingen allang bekend waren. Fijne intro aangezien jij ook net jouw 'kleine design site' hebt geplaatst
-
Phate,
Joshua heeft je helemaal niet graag om welke redenen ga ik nu niet zeggen dat zoek je maar uit via pb
Participate now!
Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!