Hey! Ik ben een eigen crime game source aan het maken, maar nou zat ik met een vraagje, Hoe moet je een progressbar maken in HQ,
Bijvoorbeeld voor je HP ofzo.
Alvast bedankt!
Hey! Ik ben een eigen crime game source aan het maken, maar nou zat ik met een vraagje, Hoe moet je een progressbar maken in HQ,
Bijvoorbeeld voor je HP ofzo.
Alvast bedankt!
Je kan al PHP en HTML lijkt me anders kan je zelf ook geen spel bouwen.
Denk bij een balk aan; 2 balken over elkaar heen. 1 is altijd 100% en de ander wordt naarmate je % gevuld. (width)
Thanks dat had ik weer even nodig !
Als je een ubercool balkje wilt moet je werken met GD library
GD Library is geadvanceerde programmatie, hier moet je echt dingetjes mee proberen voor je gelijk zoiets wilt creeren het is wel mogelijk maar je bent er wel even mee bezig.
Pim heeft ooit na aanleiding van een mooi gd balkje die ik ooit naar hem stuurde nagemaakt.
En met een mooi resultaat
Ik heb op dit moment geen voorbeeld van het balkje die pim toen maakte voor het spel waar we mee bezig waren.
Weet niet of pim voorbeeld heeft.
Hier een voorbeeld van een gd script:
http://db.org/demo/2003/02/17/progress-bar/
Ik heb nogwel dat script moet het even opzoeken.
Heb het script nog steeds hoor Niels En het maken van zo'n scriptje is niet echt moeilijk, moet je weten dat ik dat scriptje 2 jaar geleden heb gemaakt..
Sorry ben hem ooit eens kwijtgeraakt op me pc.
Ik zeg dat ik geen voorbeeld heb van een online versie en jij denk ook niet, maar heb het script nog steeds liggen tuurlijk
maar ja die kan altijd nog verbeterd worden naar php 5 he
Is in PHP5? :p Ik zal hem binnenkort wel wat upgraden in ons nieuwe project.
je kan ook met jQuiry UI werken
Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!