http://i43.tinypic.com/2vs55wj.jpg
Raten kan hier
zo:
Punten ../10
MinPunten
PlusPunten
Niet offtopic gaan en het moest een bulletstar thema zijn vandaar !
http://i43.tinypic.com/2vs55wj.jpg
Raten kan hier
zo:
Punten ../10
MinPunten
PlusPunten
Niet offtopic gaan en het moest een bulletstar thema zijn vandaar !
Punten 5/10
MinPunten
Wat kaal.
Ik vind persoonlijk dat lettercontoeren geloof dat het zo heet:P op none moet staan dat je hele strakke letters hebt in plaats van smooth.
achtergrond is geloof ik van bulletstar gekopieerd
PlusPunten
Kleuren zijn leuk
vorm is leuk
Ok bedankt
Nja, het is mis niet zo heel erg positief maarja ik ben voorstander van Strakke maar toch speelse en vooral zelfgemaakte layouts
Ok bedankt
Ik vind hem niet mooi omdat hij nog al klein is en erg kaal. Ook kan je de lettertypes niet gebruiken. Verder is hij nog wat standaard.
3/10
Punten: 6/10
MinPunten: Ziet er niet zo levendig uit, misschien een cartoon erbij en die rondingen wat meer afwerken?
PlusPunten: Grappig layoutje xD
Punten 6/10
MinPunten: De icoontjes,het info balkje boven de content en ik zoals TerrorSheep al zei moet er denk ik ff wat bij komen.
PlusPunten: Inlog box vind ik wel leuk gedaan, en de vorm ziet er wel leuk uit.
Beste Alex,
Punten:
5/10
Pluspunten:
Je weet hoe de vormen eruit horen te zien, dus het zit wel goed in elkaar qua vorming.
Minpunten:
Het is een beetje kaal. Ik zou er misschien wat brushes instoppen, of iets anders dat erg opvalt. Als wij op jou pagina staan moeten wij automatisch met onze muis naar registreren gaan, en dat had ik bij deze niet. Verder is de text op NONE wel beter, geeft ook een betere voorstelling over hoe het in het echt eruit zal zien.
Kortom:
Het is een leuke layout, doe er nog wat fleurige aanpassingen aan en hij is erg mooi.
Mvg,
Maks Jorritsma
http://www.mj-projects.nl
[email protected]
Punten 5/10
MinPunten
Kleuren passen niet bij elkaar. (Het bruine met het witte)
daar zou je nog wat mee kunnen, En het logo is ook een wit vlak met een tekstje. De input balkjes zou je ook nog netter kunnen maken. :$
PlusPunten
Zoals de rest al zegd. vormgeving is goed achtergrond vind ik ook erg mooi
Jullie praten elkaar allemaal na verzin zelf eens iets voor je een reactie geeft en, kom niet met de mening van een ander. Layout is een mooi begin maar naar mijn mening nog lang niet klaar en, die witte buiten lijn kun je beter via select>modify>constract doen geeft een mooie effect als layer>layer style>stroke.
CitaatJullie praten elkaar allemaal na verzin zelf eens iets voor je een reactie geeft en, kom niet met de mening van een ander. Layout is een mooi begin maar naar mijn mening nog lang niet klaar en, die witte buiten lijn kun je beter via select>modify>constract doen geeft een mooie effect als layer>layer style>stroke.
Sorry maar wat jij nu zegd is ook al eerder genoemd. Dus ga niet een ander op fouten afrekenen die je zelf ook maakt.
Ik heb aan die opmerking toch een redelijke aanvulling gegeven en, 2 mensen met de zelfde mening oke maar je ziet gewoon een stuk of 5 mensen precies het zelfde zeggen geef dan gewoon een punt en zet er bij at je het met een van de bovenstaande eens bent.
Beetje saai, oogt een beetje simpel en slecht kleur gebruik. Maak het wat spannender het is inmiddels CRIMINALS hé Tevens zou ik ook gradients toevoegen. Succes van mij krijg je momenteel een 5 maar met jouw skills kan dat wel verbeterd worden
Ik ben ondertussen de tips al wat gebruikt dank je ervoor en niet té offtopic gaan é (xD)
Nieuwe V wordt binnenkort gepost
Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!