Nieuw spel

  • Guest, wil je besparen op je domeinnamen? (ad)
  • Dit wordt zeker geen criminals, ook al in het onderwerp wel maffia.


    Ten eerste kent het spel geen power systeem. Daarom is er ook geen belaggelijke shop waar je gewoon eindeloos wapens koopt om power erbij te krijgen.


    Het spel kent een bedrijven systeem, iedereen kan zijn eigen bedrijf opzetten, kiezen uit een aantal soorten. De andere leden kunnen bij deze bedrijven dingen kopen e.d.


    De bedoeling is dat het een spel wordt waar echt overna moet worden gedacht, en zeker geen klik-game!


    Overigens, de functies die ik heb laten zien met de screenshots, zijn zeker geen standaard criminals functies. Vind de vergelijking met criminals dus niet zo heel erg terecht.


    Ik heb natuurlijk ook niet de hele lay-out laten zien. Daarnaast is door middel van CSS makkelijk de hele lay-out om te gooien.


  • Oke het is dan iets anders maar het is dus wel afgeleid van criminals en dat vind ik best jammer
    als je het zelf hebt gescript kon je net zo goed een iets origineler onderwerp kiezen

  • Persoonlijk vindt ik maffiaspellen enz. allemaal al achterhaald, maar als je het goed kunt uitwerken, krijg je mijn complimenten!
    De plaatjes bovenaan missen wat kwaliteit, vooral bij detective is niet zo netjes gedaan.


    Op dit moment kun je niet echt gaan raten aangezien het alleen maar wat plaatjes zijn, maar het ziet er wel goed uit!
    Ga zo verder.

  • Citaat

    Oke het is dan iets anders maar het is dus wel afgeleid van criminals en dat vind ik best jammer
    als je het zelf hebt gescript kon je net zo goed een iets origineler onderwerp kiezen


    Ik denk niet dat het originele criminals concept maffia was. Drugsdealers, Wetenschappers en Politie agenten? Power een aanvallen met een leger van kliks? Nee, lijkt mij oorspronkelijk geen maffia verhaal.

  • Hopenlijk krijgt het dan geen uitstraling van een criminals.
    Veel mensen vinden het dan al niet veel meer aan.


    Ik denk als je een goede layout hebt (die niet op criminals lijkt) Dan doe je een goede stap vooruit!

  • Killingdevil, ik heb met geen woord gezegd dat het een criminal is.


    Gaf alleen aan dat veel "soortgelijke sites (met name criminals)" slechte domeinen hebben en dat je daarmee moet oppassen. Succes verder.

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!