portfolio
- Patrick
- Closed
-
-
Guest, wil je besparen op je domeinnamen? (ad)
-
Rate: 8
Comments:Ziet er nice en origineel uit!
-
Rate: 9
Comment:
Echt super netjes gemaakt! Netjes afgewerkt btw!Offtopic: Als je z'n bedrijfje gaat starten zou ik als jou was ook een kvk nummer nemen!;) Komen er meer klanten, want ze hebben zekerheid!:D
-
Enorm netjes
-
Hij ziet er wel netjes uit al vraag ik me af of hij zelf is gemaakt. Zou je dit misschien kunnen uitleggen ;)?
-
Ja, vanwege dat ik een portfolio site nodig heb voor mijn stage (creativ) heb ik een portfolio nodig waarzowel het design simpel is gehouden maar toch uit zonderlijk en daarnaast moest de codering erachter ook goed zijn, op het moment is het alleen javascript (ajax) met html maar daar ben ik op het moment mee bezig.
Het enigste regeltje wat nu nog niet werkt is:
PHP$.ajax({ type: "POST", url: "mail.php", data: dataString, success: function() { ResetForm(); $("#successMessage").fadeIn(10); setTimeout('$("#successMessage").fadeOut(1000);',2000); }
waarom dit precies niet het geval is ben ik nu mee bezig, hij submit het contact formulier wel en disabled send button ook weer maar verder gaat hij niet...
-
dit is zeker een 10 waard.
zeer snel
-
Jup een 10 ziet er geweldig uit !
-
editje:
contact formulier werkt nu ook
niks geen php die checkt of email adres wel klopt het is ajax basedphp script wat er achter is nog niet af dus ik krijg nog geen mailtjes via contact formulier
-
met wat voor javascript werk je? jQuery UI of wat?
-
Waarom is al het commentaar in het engels ?
-
Omdat ik een hekel heb aan nederlandse comments? is dat zo raar doe ik altijd?
en ik gebruik:
JQuery Framework met slideshow en fancebox
daarnaast html met javascript / ajax -
een 9.
waarom?
omdat als je op de die knoppen klikt niet bij alle kopjes de gehele tekst ziet. -
ik krijg deze error
Forbidden
You don't have permission to access /site/ on this server.
Additionally, a 404 Not Found error was encountered while trying to use an ErrorDocument to handle the request.
Apache/2 Server at noxxie.nl Port 80 -
-
Ik ook.
Patrick heeft hem denk ik even offline gehaald 8-| -
-
Hij is ook echt precies de zelfde :p
-
Ik dacht al dat het te mooi was om waar te zijn....
-
om even alles recht te zetten, dit is inderdaard een rip off van een andere site, en nee niet de site die jullie nu geven want dat is ook weer een ripoff van een andere site, deze template komt officieel van themeforest waar hij voor 12 dollar te koop staat daar heb ik hem dan ook gekocht,
hoe ik weet dat jullie link een ripoff is om dat de template die ik gekocht heb nog maar 1x gekocht is en dat is door mij
maar voor de rest ter jullie informatie ik ben er zelf ook niet mee verder gegaan omdat ik een eigen soort wil creeren en heb al veel leukere idee'n gezien op themeforest waar ik mijn eigen draai aan kan geven.
Participate now!
Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!