Hee leden ik heb 2 Vraage
-----------------------
(Als jij een designer bent hoe vaak perdag zit jij in Photoshop
(ik zit maar 2uurtjes in photoshop en meer niet)
--------------------------
En als jij een Scripter bent hoe vaak script je
Perdag
Hee leden ik heb 2 Vraage
-----------------------
(Als jij een designer bent hoe vaak perdag zit jij in Photoshop
(ik zit maar 2uurtjes in photoshop en meer niet)
--------------------------
En als jij een Scripter bent hoe vaak script je
Perdag
@Scripten
ligt eraan als ik een hele site moet maken bouw ik eerst in 1 dag het frame en bouw ik elke dag iets erbij
als ik geen project heb script ik alleen als ik een goed idee krijg en dan tot ik dit script helemaal gevoltooid heb
@ts ten eerste het is niet in photoshop maar op photoshop en antwoord op eerste vraag is 3/4 uur totdat ik geen inspiratie meer heb.
ten tweede ik script per dag op het moment niets ben nu een spel aan het spelen.
mvg joshua [offtopic]sorry als het niet mog om hem te verbeteren[/offtopic]
Citaat van Joshua .S@ts ten eerste het is niet in photoshop maar op photoshop en antwoord op eerste vraag is 3/4 uur totdat ik geen inspiratie meer heb.
ten tweede ik script per dag op het moment niets ben nu een spel aan het spelen.
mvg joshua [offtopic]sorry als het niet mog om hem te verbeteren[/offtopic]
Gaat het niet stuk als je op photoshop gaat zitten?
Een goede vraag: hoeveel uur per week GEBRUIK je photoshop.
per week, moeilijk te zeggen net als vandaag zit ik heel de dag te werken in photoshop aan meerdere layouts dan kan het wel oplopen tot 6/7 uur maar af en toe hek er ook totaal geen zin in.
en zit ik er maar max een uur erop
Photoshop is niet me sterkste kant, zou dus 1 uur meer dan voldoende vinden.
Scripten daarin tegen zoveel als mogelijk, ik leer ook elke dag meer over beveiligingen door veel tuts te lezen.
Volgens mij kan je daar totaal geen tijd op plakken.
Als je project krijgt werk je gewoon tot het klaar is, soms zit het van de eerste keer goed en was je misschien 2 uur bezig andere keren ben je 10 uur bezig.
Hangt gewoon af van design tot design.
Ik werk gewoon tot ik zelf tevreden ben, hoelang dat is maakt mij niet veel uit.
Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!