Project Debug

• Avond mensen,

Hierbij maak ik bekend dat ik nu echt definitief bezig ben met het debuggen en het volldig aanpassen van de programmering van criminolz. Hierbij ga ik gebruik maken van de al bestaande optie's in criminolz en die volledig sql injectie etc proef maken.

Daarbij heb ik natuurlijk ook jullie hulp nodig voor onder andere welke bugs jullie zijn tegen gekomen in de programmering en hoe ze hebt gevonden dan kan ik die er uit halen.

Daarnaast als ik de volledige source heb omgetoverd naar een nieuwe programmatie ga ik werken aan nieuwe features en het ow zo belangrijke administratie paneel wat iedereen wilt.

Daarbij komen nieuwe optie's waaronder de optie's om FAQ items toe te voegen en het beheren van de regels van je game. Hierbij ga ik er ook voor zorgen dat je bijna elk aspect van de game kan aanpassen naar je eigen hand en dus niet meer in de config of in andere bestanden hoeft te rotzooien om het gewenste resultaat te krijgen.

Bij idee'en voor het spel of opmerkingen kan je het altijd hier plaatsen want dan kan ik daar aan werken ;)

een voorbeeld hoe de programmatie eruit komt te zien (De template parser die in criminolz zat wordt met mijn programmatie wel gebruikt)

reset.php:
    http://pastebin.com/m1d406c54

register.php:
    http://pastebin.com/m1883831c

zo heb je een indruk van wat het gaat worden en ja ik weet niet alles is nog dat je het niet hoeft aan te passen maar ik wil eerst dat het er allemaal een beetje beschaaft uitziet voor dat ik de optie's die ik zelf wil erin ga verwerken.

Vriendelijke groet,
    Patrick

• Kleine tip voor de register.php.

Gebruik geen filter_var om je e-mail adres mee te controleren. Het enigste wat filter_var doet is eigenlijk kijken of er een @ in staat. Het is dus ook mogelijk naam@localhost in te voeren wat toch niemand kan hebben aangezien niemand een lokaal account heeft.

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!