Ik vond Koen ook altijd een enorme hielenlikker die niets voor CriminalsPoint over had. Maar zodra je Koen kent begrijp je hem, hij heeft tal succesvolle projecten en ook al krijg je het soms moeilijk uit de keel hij is een succesvol zakenman. Geloof ik is hij toch echt wel de gene die CriminalsPoint heeft gered en beter heeft gemaakt.
CriminalsPoint terug online
- K.Rens
- Closed
-
-
Guest, wil je besparen op je domeinnamen? (ad)
-
JeroenH, begrijp mij NIET verkeerd!
En maak je aub geen veronderstellingen."Als je er toch geen tijd in wou steken"
Begrijp goed dat ik 1000X liever tijd zou steken in CriminalsPoint, in het scripten en het prutsen aan servers, dan aan het besturen van een bedrijf.
Boekhouding is oersaai, delegeren is pokke moeilijk, contracten opstellen en opvolgen is mega moeilijk...
Verder krijg je als scripter alleen maar lof, maar als zaakvoerder alle shit over je heen.
Je bent nooit aanwezig, je bent nooit online, ...Vergeet niet dat wij verschillende servers hebben, meer dan 300 domeinen, meer dan 50.000 leden, mailings met boven de 400.000 mensen in, kindjes die je zitten zwart te maken of je sites namaken, domme Ddos kindjes, ...
Mijn leven is belange niet zo fijn als toen ik gewoon nog een webmaster was!
Verder is het mega moeilijk om goed personeel te vinden, deze op te volgen, te zorgen voor waterdichte contracten, ...
En als je dan nog met veel minderjarigen op je dak zit...
Bovendien willen veel mensen geen contracten tekenen en kan je als je het professioneel wilt aanpakken niet zonder contract werken.Zo ook voor deze site, wie aan de db wil of in de scripts moet een contract tekenen.
Hierdoor trek je veel moeilijker mensen aan en is het veel moeilijker om al die contracten op te volgen.Ik heb nu eerlijk gezegd dringend nood aan een human resources departement.
Iemand die contracten opstelt en opvolgt, want ik heb er geen tijd voor ^o)Dat zou al veel doen...
Maar ook een bekwame HR individu van minstens 16 jaar kan ik nergens vinden...
Wie kan ik het kwalijk nemen, is een saai jobje... -
Ik begon de hoop al wat te verliezen toen ik zag dat CP verandert was in zo'n lelijke advertentie site. Ik ben ook blij dat alles terug wat op punt staat (buiten die .com en .net dan).
-
Pff na 2 dagen pas weer online... wat een host..
FF reageren op wat dingen van Rens...
CitaatVergeet niet dat wij verschillende servers hebben, meer dan 300 domeinen, meer dan 50.000 leden, mailings met boven de 400.000 mensen in, kindjes die je zitten zwart te maken of je sites namaken, domme Ddos kindjes, ...
Dan doe je het toch verkeerd, nooit van een backup server gehoord, .nl eruit .com neemt over ?
CitaatVerder is het mega moeilijk om goed personeel te vinden, deze op te volgen, te zorgen voor waterdichte contracten, ...
En als je dan nog met veel minderjarigen op je dak zit...
Bovendien willen veel mensen geen contracten tekenen en kan je als je het professioneel wilt aanpakken niet zonder contract werken.Dat is duidelijk een excus van lik me vestje, daar moet JIJ voor zorgen, wil je pro. personeel, dan moet je er wat voor doen !
CitaatIk heb nu eerlijk gezegd dringend nood aan een human resources departement.
Moet je vooral kiddies nemen, loop je tegen de lamp.
CitaatMaar ook een bekwame HR individu van minstens 16 jaar kan ik nergens vinden...
Wie kan ik het kwalijk nemen, is een saai jobje...Maak het dan aantrekkelijker, en kijk niet vanaf de zijlijn mee, daar doe actief mee !
Dit is mijn persoonlijke mening, ik vraag niet om reactie's zeg wat ik constateerd en zie wat er mis is/mist in het management van deze site.
Maar goed, iedereen blij, CP is weer back online, totdat er weer iemand een DNSje gaat veranderen...
-
we zijn gewoon weer online alleen even op nl en be niet com is niet erg er is nu een massa mail rond er voor dus.
dit kan ooit gebeuren en om het in een woord samen te vallen is het gewoon klootte wat er allemaal gebeurd
-
Basshunter neemt het nog goed op, er zijn nou eenmaal fouten die je net even over het hoofd ziet misschien. Maar zoals Koen zegt is het de schuld van Antagonist. Alleen 1 ding klopt er niet, jij zegt dat hun vechten om de hosting en domein, maar jij als klant bepaalt toch waar je klant bent of licht dan nu aan mij ?
Maar alsnog even een downtime gehad maar weer terug online is toch vooruitgang binnen een dag. Je merkt dat hij er moeite voor doet dus alsnog netjes gedaan Koen dat CP weer terug online is ;).
-
Ik zie dat veel mensen klagen ik begrijp dat niet ik beheer zelf ook websites en ik weet dat het niet altijd makkelijk is om domeinen over te zetten van host naar host dus daarom snap ik stan niet hij heeft blijkbaar geen betaalde host ik ben juist alleen maar blij dat criminalspoint nog terug komt dus stan als je alleen maar commentaar hebt ga dan lekker weg en k.rens succes met het terug halen van je domeinen.
Mvg,
Melvin -
MoBSter: je ziet het totaal verkeerd.
Met onze webhosting is nooit iets mis geweest.
Wij draaien alles op eigen servers!
Gaat er 1tje offline, staat normaal meteen een andere klaar!Verder nemen wij elke 3 uur een backup, dus ook dat is geen probleem.
Hosting was hier nooit het probleem, er is slechts 1 ding waarvoor we op anderen moeten rekenen en dat zijn domeinen...
En daar ga ik ervan uit dat als wij betalen, zij leveren.
Hier kan ik verder 0,0 aan doen!!!Mij hiervan verwijten zonder achtergrond kennis vind ik persoonlijk laag van je.
Ofwel weet je niet beter...Ja, je kan kiezen waar je domeinen host, maar ik heb CriminalsPoint overgekocht en had dus geen keuze. Antagonist wou de domeinen niet verhuizen naar mijn registrar (waar normaal wel alles correct loopt, al 6 jaar lang!).
Waarom ze dit niet hebben toegestaan weet ik niet, maar ik had een toestemming van de eigenaar en de authz key.
Dus dat domein had gewoon moeten worden verhuisd.Dat ze het domein niet verhuizen tot daar aan toe, maar dat ze het dan ook nog laten vervallen zonder mij te verwittigen...
Sorry, maar dat vind ik onaanvaardbaar.
En het klotige is dat ik daar nu eens echt niets aan kon doen.Het enige dat jullie mij hier kunnen verwijten is het feit dat het pas na 2 dagen online kwam op een ander domein en ik jullie niet eerder kon verwittigen...
Ps: wil je geen mails meer van ons, contacteer mij dan even en dan stel ik dit meteen ook in.
-
Heeey mensen
Zo de site is weer online:D
dats goed nieuws:DK.Rens valt niks te verweiten, Ik regel ook vaak domein namen en webhosting en 99 keer gaat het goed en die ene keertje niet,
Nou die enekeertje hebt criminalspoint gehad. En dat op een zondag de dag dat er weinig te regelen valt via klantenservice gedeelte, Ik vind het al knap dat het zo snel weer online is allemaal!,greetz jeffrey
k.Rens goed gedaan! -
Vanuit hier ook succes, ik had je al een mail gestuurd voor het overnemen van het domein (xD) Maar dat kan helaas niet meer 8-)
-
Ik ben blij dat de domijnen het weer doen:D
-
Top dat de website weer te bereiken is. Raar dat Antagonist het domein niet heeft willen verhuizen, en zeker dat ze je niet op de hoogte hebben gesteld van het verlopen van het domein. Maargoed, .nl en .be doet het gelukkig weer.
-
Het is jammer dat het eruit lag en aangezien ik gewend ben om met .com te verbinden dacht ik dat hij er vanmorgen ook nog uitlag gelukkig was dat niet het geval.
Het is een kl*te situatie waar je in beland bent koen, maar goed je kunt zien dat je er mee bezig bent, petje af daarvoor. Daarnaast vind ik het knap dat mensen zo reageren op deze fout.
Hebben jullie al eens zo'n fout gehad? Zo ja dan mag je mee praten zo nee kom dan teminste met goede argumenten naar voren waarom hij het slecht heeft gedaan ik zie jullie het nog niet doen een multi functioneel bedrijf opzetten
-
Patrick veel mensen hiero hebben geen verstand van hosting en domeinen. Ze roepen er vaak maar op los van ja dit en dat. Maar ik vind zelf persoonlijk dat je moet kijken naar de dingen erom heen. Niet het probleem dat gekomen is.
Koen heeft gedaan wat hij kon voordat dit gebeurde en probeert nu een andere oplossing te vinden. Dus inderdaad petje af.
-
[offtopic]Dus die advertentie site was niet van Koen ?[/offtopic]
Opzich slechte regeling van beide partijen.
Dit had je best al geregeld kunnen hebben, daarnaast gaat een beetje fatsoenlijke hosting/provider echt niet zomaar afsluiten zonder enkele melding vooraf.Trouwens dit is gewoon een normale opmerking, want ik denk dat iedereen het met me eens is dat een groot hosting bedrijf beter te vetrouwen is dat een klein particuliertje als jij ( trek het je niet persoonlijk aan, dit is algemeen 8-) ).
Dus geef toe dat je zelf ook niet 100% alles geregeld had en optijd klaar had staan.
[offtopic]Als dit bericht word verwijderd weet ik in ieder geval alweer hoe het echt zit en diegene die dit gelezen hebben ook[/offtopic]Mvg, Robin
-
Abaddon: je haalt hier alles door elkaar.
Je zegt dat wij een slechte kleine partij zijn, terwijl de grote Antagonist de fout heeft gemaakt...
Ze hebben mij niet verwittigd en het domein gewoon laten vervallen...En verder verwijderen wij zulke domme berichten niet, ook al vind ik persoonlijk dat je enkel jezelf ermee belachelijk maakt...
Wat mij betreft was alles geregeld.
De verhuis was aangevraagd en betaald, ik mag er dan ook vanuit gaan dat zonder ander tegenbericht, dit ook effectief gebeurt... -
K.Rens
Dan snap ik niet dat je er pas na 1 jaar overname achter komt dat het domein nog steeds niet verhuist is.
Lijkt mij dat je dit wel even nakijkt na 1 week of zo dat alles voltooit is.
Is dus deels aan jou te verwijten dat dit niet goed geregeld is vind ik.Verder zat ik zelf ook dagelijks via de .com dus snapte er niks meer van.
-
Als je meer dan 300 domeinen hebt volg je dit niet meer op, is gekken werk, voor iets dat automatisch verloopt en altijd in orde zou moeten zijn. Trust me...
Never trust computers.
Ps: in mijn status overzicht stond het domein alszijnde verhuisd. In realiteit was dit niet gebeurd. Fout van voorvermelde domeinleverancier.
Topic gesloten wegens domme reacties en onbegrip.
Participate now!
Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!