Reden starten criminals

• Hey mensen,

Ik zat is te denken waarom starten jullie een criminals game? Dit zal niet alleen om het programmeringen zijn of het vangen naar geld. Maar wat zijn jullie redens ervoor.

En dan heb ik niet over de mensen die een source willen hebben die volledige gebugged is. Maar gewoon mensen die dan wel met een source starten maar dan wel veel aanpassen wat zijn jullie redens er achter?

• Voor mij is het gewoon een hobby, verdiensten maken is niet echt noodzakelijk maar wel leuk.

Ik leer ook steeds beter de codes aanpassen en verbeteren, een criminals zo maken dat hij goed werkt is niet bepaald makkelijk.

PostCounter: 0 - 100 - 200 - 300 - 400 - 500 - 600 - 700 - 800 - 900 - 1000

Project vendettagame.com:
    10% klaar

• Ik weet niet precies wat je bedoelt, aangezien het een beetje raar uitgelegd is, maar dat zal wel aan mij liggen.
    De reden dat ik nog steeds mijn tijd verspil aan criminals is omdat ik vaak niets beters te doen heb, om meer te leren, omdat het het eerste was wat ik wilde toen ik mijn eerste code had en om een beetje geld te verdienen, wat tot nu toe nog niet echt gelukt is.

Gelukkig werk ik ook aan niet-criminals systemen. Denk dat ik binnenkort maar eens een baantje moet zoeken in de web development ofzo.

Totdat Stefan en Koen terug zijn van vakantie ben ik weer actief. Daarna ben ik weer weg ;)

• Criminals is mijn hobby, mijn leven.
    Weet niet hoe het komt, vermoedelijk omdat het een beetje mijn kindje is.

Ik ben vanaf dag 1 bezig met criminals, ik was er bij de start van criminals en beschouw me een beetje als de "Godfather" van criminals.
    Doe het graag, zie mensen samenwerken, zie jongeren echt evolueren van iets kinderachtigs naar een grote game-manager.
    Is leuk en iets om trots op te zijn.

CriminalsPoint brengt mensen samen met eenzelfde passie en die passie wil ik verder verspreiden.

• De reden dat ik mijn eigen criminals ben gestart, is omdat ik me altijd verveelde achter de computer (i game zelf nooit). Ik ben ooit wel begonnen met criminals te spelen, en daarna in aanraking gekomen met iemand die criminals blue had. Daardoor ben ik gaan scripten, en sinds een paar jaar verdiep ik mij heel erg in php en probeer ik alles zelf te schrijven. Dit is mij voor een zeer groot deel gelukt, en ben nu ook steeds meer bezig met andere spellen. En ook andere sites.

Leuk initiatief dit topic:)

• Godfather van de criminals ben jij niet spijt me koen.

Beschouw: Omerta (barafranca) & mobstar.cc meer als grotere oprichters ervan.

Hun waren ook 1 van de eerste die echt groot ermee geworden zijn.

10% klaar

• Zelf ga ik er ook een starten, ik heb er geen [offtopic]Wat doe ik eigenlijk hier (xD)[/offtopic]
    Zelf doe ik dit vooral om een game op te zetten die niemand heeft (dus uniek gebouwd vanaf 0) Hierdoor doe je ervaring op, en hierdoor kun je blijven verder groeien :p

• ik ben in de tijd begonnen met criminals omdat ik een account had op yourcrime en toen dacht kan ik dit zelf ook niet maken? en toen ben ik aan de slag gegaan. maar criminals zijn mij gaan vervelen en ben overgestapt naar andere soorten systemen. dealergame.net bijv. en heb een fotoalbum host gemaakt en nog wel mee dingetjes.

• tevens even een nieuwe vraag erbij;

wat vinden jullie van mensen die weinig to geen tijd nemen om het zelf te leren en dan toch een game op willen zetten.

Daarnaast;

wat vinden jullie van mensen die wel werk en tijd er in hebben gestoken en alsnog een game niet kunnen neer zitten.

Zouden jullie deze 2 personen helpen of er maar 1? graag argumentatie erbij :)

• Ik zou alleen de laatste helpen, die eerste is enkel en alleen uit op het geld, de andere (de tweede die hem zelf vanaf 0 heeft gebouwd) doet het ook voor de ervaring, en zal met zijn ervaring ook weer andere helpen

• Waarom hmm...
    Iedereen heeft een criminal en de sources zijn ook het makkelijkste te vinden. Door ze te unbuggen en uit te breiden, leer je jezelf scripten enzo... en je komt ermee in contact.

@Koen Godfather van de criminals??? Ik vind het dan toch vreemd dat je geen criminals hebt.

• 1e
    Mensen die er geen verstand van hebben of er geen tijd en moeite in willen steken zouden naar mijnmaffia of andere moeten gaan.
    Dit doet namelijk niemand goed en je vraagt erom om misbruikt te worden met je spel.

2e
    Ze proberen het wel, misschien zou het een beter idee zijn als hij scripters of vrienden laat helpen.
    Ik heb het zelf ook altijd alleen gedaan maar ben toen uiteindelijk samen gaan werken en dit helpt enorm.
    Je komt met meer ideeën dan je ooit zou kunnen bedenken en verbeterd elkaar elke keer weer dus dat is pluspunten brengen.

10% klaar

• 1: get lost
    2: vroeger hielp ik deze mensen met gratis hosting en opzetten van hun game. Hier ben ik mee gestopt omdat uiteindelijk 98% van de mensen die ik geholpen heb mij nooit bedankt hebben en uiteindelijk hun site nooit groot hebben kunnen krijgen door hun eigen luiheid.

Ik heb al meer dan 130 hostings geboden vroeger aan beginnende criminals webmasters + support, gratis, subdomein.gamecoll.com
    Het was het totaal niet waard.
    Nu help ik liever mensen waarvan ik zie dat ze echt kans maken, met een visie, een uniek idee - en die er zich voor willen inzetten.

Verder host ik zelf al jaren verschillende criminals games, sommigen met meer succes dan anderen.
    War4Europe was vroeger (6 jaar geleden) 1 van de eerste grote criminals games, we hadden toen meer dan 5000 leden.
    Na de reset is iedereen weggegaan en was W4E dood.

Websites zijn zo moeilijk te onderhouden...
    1 Klein ding en je site bloedt dood.
    Ik heb echt schrik gekregen van veranderingen (zoals jullie wel merken aan CP).

http://www.War4Europe.com : reset => iedereen weg, nooit teruggekomen
    http://www.WebScripters.Be : nieuwe lay-out => iedereen weg, nooit teruggekomen

Ik heb nog maar zelden geweten dat een nieuwe lay-out of een totale nieuwe versie van een site een hit is.
    Zelfs Facebook heeft mega veel aanhangers verloren door de release van de nieuwe lay-out.

Vraag 3: Merken jullie dit fenomeen ook? Reset / lay-out wijzigen / grote veranderingen resulteren eenvoudig in een total loss van de website? En hoe staan jullie hier zelf tegenover?

• Die ondankbare honden heb je nog steeds hoor, sorry dat ik zo grof ben maar is wel zo.

Ze zijn er nog steeds, ik stuur ze altijd door naar mijnmaffia en zo.
    Laat ze er maar moeite voor doen om zoiets voor elkaar te krijgen, altijd alles gratis en nooit een bedankje..

10% klaar

• @K. Rens: Vaak stoppen mensen na een reset, omdat ze weten dat ze dan weer helemaal overniew moeten beginnen. Ik heb dat zelf ook met meerdere criminals gehad, zat ik in de top 5 wordt het spel gereset. Meestal stop ik daarna ook.

Even On-Toppic:
    Ik hou Criminals alleen om er iets van te leren door, Crimos staat wel online maar doe ik niet veel aan, zijn ook weinig leden.. Maar achter de schermen ben ik bezig met andere sources die unbuggen opties toevoegen en dan ga ik naar de volgende source ;)

• Je kunt vaak wel merken of iemand geen of weinig tijd besteed aan zijn/haar crimegame. (zeg ik hier voor het gemak, kan natuurlijk variëren)
    Als ik gezeur krijg van mensen die mij gebruiken als persoonlijke scripting manual, dan heb ik het gauw gezien: Blokkeren!
    Echter als ik weer dat de persoon die mij een vraag stelt over een probleem waar hij/zij niet uit komt en het later wil weten, dan help ik diegene gewoon, als ik tijd heb.

Totdat Stefan en Koen terug zijn van vakantie ben ik weer actief. Daarna ben ik weer weg ;)

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!