Mooi en modern
Wie is de besten Designer van Criminalspoint
- Snoopdogje
- Closed
-
-
Guest, wil je besparen op je domeinnamen? (ad)
-
Ja tree jij mag ook mee doen hoor
Ik zal je naam er bij zetten
---------------------------------Meschien doe ik ook zelf mee
-
Als ik meedoe in een battle ontvang ik graag feedback, daar leer ik wat van...
-
Moet je aan dein vragen
-
Layouts zien er goed uit jongens;)
MVG Georgo -
-
Zoals ik al zei de achtergrond van 8xdbx8 vind ik nog steeds te druk,
Probeer die ruis zo min mogelijk zichtbaar te maken, want hij is nog steeds te druk,
Verder gaat het lekker;)
MVG Georgo
-
Citaat van 8xdbx8
Als ik meedoe in een battle ontvang ik graag feedback, daar leer ik wat van...
Wij (ik althans) zullen feedback geven indien hiernaar gevraagd wordt, anders leert men er uiteraard niets van.Indien je feedback van mij wenst stuur dan een link van je afgewerkt ontwerp naar mij (via prive bericht), en dan zal ik je wat feedback geven
[offtopic]Als al die feedback in dit topic moet worden gegeven kat dit nogal een heel druk en onoverzichtelijk topic worden...[/offtopic]
-
Citaat van Snoopdogje
Moet je aan dein vragen
Kan je ook iets anders zeggen dan dat.. */-@ man ik zit alleen in de jury om het contest een beetje in de gaten te houden, niet om iedereen hun vragen te beantwoorden en feedback te geven, dat laat ik over aan de leden,..
Verder ben ik eigenlijk al wat tegen deze battle, er is geen prijs (ja alleen een 'Beste designer van CP' maar daar heeft niemand iets aan, want er zijn sowieso 'betere' designers die gewoon niet meedoen,.. )
+ De openingspost zit vol met spelfouten, ..
-
en snoopdogje nu spreek je je zelf tegen: mensen in de jury hebben kennis van designen nodig vraagt er iemand feedback en dan kom jij: Vraag het aan Dein neem aan dat jij ook in de jury zit dus in ieder geval kennis hebt:)?
-
Ik zal straks wel de openingspost herschrijven, zo dat alles wat duidelijker is, en dan misschien ook een nieuw topic aanmaken met een lijst van al de al afgewerkte ontwerpen en waar de personen die meedoen aan de battle hun stappen en afgewerkt ontwerp kunnen posten?
-
Oke we zullen wel kijken Az
-
Ik doe mee :piraat:
Stap 1:
http://img64.imageshack.us/img64/4871/stap1.pngEven snel gemaakt misschien dat ik zo een aantal dingen verander
-
-
Ik heb nog een anderen Portfolio
-
-
Stap1:
Vind er zelf nog niets aan, omdat ik geen kleur kan vinden.
Volgende stap zal ik met wat kleur proberen te doen, of een andere design;)
MVG Georgo
Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 21.02.10 12:39:00:Citaat van treeIk zal straks wel de openingspost herschrijven, zo dat alles wat duidelijker is, en dan misschien ook een nieuw topic aanmaken met een lijst van al de al afgewerkte ontwerpen en waar de personen die meedoen aan de battle hun stappen en afgewerkt ontwerp kunnen posten?
Daar ben ik het mee eens, ik zal je dan wel meehelpen, want dit wordt een zooitje.
Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 21.02.10 12:46:43:
Ben bezig met een andere, omdat deze er niet uitziet:p
Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 21.02.10 12:55:36:
Nieuwe stap 1:Deze begin wat lekkerder, nu een beetje kleur erin, Basis kleur blij met donker grijs;)
-
Deze topic mag toe, hij is te onoverzichtelijk en we hebben een nieuwe aangemaakt.
http://www.criminalspoint.com/forum/topic/6889.html
:slotje:
Participate now!
Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!