• Beste leden ik ben even aan het kijken of ik updates kan maken voor de criminolz

ik wil de source goed afwerken,
    alleen ben ik 2 irritante bugs tegengekomen

namelijk: Avatar
    als ik iets upload krijg ik het volgende:

Je avatar voldoet niet aan de eisen.

Het plaatje moet een jpg extensie hebben. Hij wordt automatisch naar het formaat 100 x 100 verkleind.
    Upload:

en bij familie als je klikt op: familie beheer en daarna op familie donaties word je automatisch uitgelogd weet iemand het oorzaak ?

mvg

• Citaat

Je avatar voldoet niet aan de eisen.

Het plaatje moet een jpg extensie hebben. Hij wordt automatisch naar het formaat 100 x 100 verkleind.

Je voldoet dan wel aan die eisen? Maar hij wilt gwn niet uploaden?

• ja

Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 13.03.10 15:11:05:
    ik heb het opgelost :d met het avatar probleem had bij jpeg per ongeluk een p voor gezet dus herkende die het bestand niet maar nu als ik bijv een png afbeelding verander in een jpg en upload krijg ik het volgende:

Warning: imagecreatefromjpeg() [function.imagecreatefromjpeg]: gd-jpeg: JPEG library reports unrecoverable error: in /usr/home/deb20062/domains/mafiabase.nl/public_html/criminolz/includes/systemen/ingame/manageprofile/avatar.php on line 9

Warning: imagecreatefromjpeg() [function.imagecreatefromjpeg]: '/tmp/phpMzPEus' is not a valid JPEG file in /usr/home/deb20062/domains/mafiabase.nl/public_html/criminolz/includes/systemen/ingame/manageprofile/avatar.php on line 9

Warning: imagecopyresampled(): supplied argument is not a valid Image resource in /usr/home/deb20062/domains/mafiabase.nl/public_html/criminolz/includes/systemen/ingame/manageprofile/avatar.php on line 17

Warning: imagedestroy(): supplied argument is not a valid Image resource in /usr/home/deb20062/domains/mafiabase.nl/public_html/criminolz/includes/systemen/ingame/manageprofile/avatar.php on line 22
    Je hebt het plaatje opgeslagen.

• mafiabase is er niet dus geef ik hem :P

hier is die :

• nee ik krijg weer het fout ookal heb ik .jpeg

Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 15.03.10 01:16:27:
    ik heb de avatar map gechmod naar 777 nu lukt het wel maar als ik een gif bestand wijzig in jpg bestand (alleen de naam)

kom dit te staan:

Warning: imagecreatefromjpeg() [function.imagecreatefromjpeg]: gd-jpeg: JPEG library reports unrecoverable error: in /usr/home/*************************/includes/systemen/ingame/manageprofile/avatar.php on line 9

Warning: imagecreatefromjpeg() [function.imagecreatefromjpeg]: '/tmp/phpFcdTZ6' is not a valid JPEG file in /usr/home/*********************************/includes/systemen/ingame/manageprofile/avatar.php on line 9

Warning: imagecopyresampled(): supplied argument is not a valid Image resource in /usr/home/deb20062/domains/******************************************/includes/systemen/ingame/manageprofile/avatar.php on line 17

Warning: imagedestroy(): supplied argument is not a valid Image resource in /usr/home/***************************************************/includes/systemen/ingame/manageprofile/avatar.php on line 22
    Je hebt het plaatje opgeslagen.

• Ja, vind je het vreemd dan. Je hebt een .png encryptie die je op een .jpeg file krijgt. Dat werkt idd dan niet als de php functie werkt met jpeg encrypties.

Ga dan gewoon openen met paint/photoshop/paint.net en opslaan als .jpeg

• Tsja dan moet je gwn via URL gaan werken xD Ik heb dat ook, moeten ze maar ergens gwn gaan uploaden en via URL laten zien. Kost je gelijk minder verbruik omdat meeste hostings niet zo blij zijn als veel spelers die PHP code gaan gebruiken ;)

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!