Jesse's fixes & scripts

• Hoi, als een moderator zo vriendelijk zou zijn om deze quotes even in mijn beginpost te willen zetten zou ik erg blij zijn!

Hier zijn nog wat updates:

• Jesse

Wederom bedankt voor een alweer mooie update! Ik gebruik hem nu en werkt perfect:D

@larsisgoed9

Ik snap jouw antwoord niet helemaal. Ik moet toch gewoon de oude onlineleden.php vervangen door de nieuwe en dan als ik naar online banditi's ga zou het moeten werken maar het werkt niet. Als ik naar v3/index.php?a=ledenlijst ga dan zie ik dat mijn layout niet helemaal goed is en een lege middenstuk, waar normaal de online leden horen te staan. Jesse weet jij hier misschien een antwoord op?

• Ja, zoals ik heb aangegeven heb ik nu geen tijd en zal ik deze morgen plaatsen. Dan komen ook gelijk weer wat andere.

Als jullie nog ideeën hebben, plaats ze gerust!

• Bij die online tool tip krijg ik een pagina alleen geen inhoud wel de structuur alleen niet het de pagina ..
    Hoe los ik dit op?

• jesse je zou me nog een goeie list.php geven had je beloofd, omdat jouw onlineleden.php niet meer bij mij werkt weet je nog:D

Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 07.05.09 20:38:52:
    jesse je zou me nog een goeie list.php geven had je beloofd, omdat jouw onlineleden.php niet meer bij mij werkt weet je nog:D

• [offtopic]Lars, waarom zou Rens mijn topic moeten sluiten? Ga alsjeblieft niet de mod uithangen want die zijn er genoeg ;).[/offtopic]

Volgende week MEER NIEUWE updates verwacht! Met o.a.:

- Nieuw administratie paneel
    - Rechten: Op bepaalde pagina's wordt nu gekeken of je de rechten hebt. Dus niet met if($data->admin == 1) en dergelijke maar met rechten die worden geladen uit de database! Zo kan jij als eigenaar kiezen welke pagina('s) een lid of een team lid mag bekijken en gebruiken.
    - Rechtbank
    - Maffia naam generator
    - Werelden
    - Welkomsscherm voor nieuwe leden
    - Nieuwe wapens
    - Opgeschoonde source (PHP)
    - Nieuwe V.I.P mogelijkheden (jullie mogen helpen verzinnen!)!
    - Reizen: Nu kan je niet alleen meer in Italië zijn maar door vele landen waar criminaliteit en drugs een grote rol speelt! Eenmaal in het land kan je per boot of per auto naar je gebied reizen! Met volledig zelfgemaakte kaarten!

Met vriendelijke groet,
    Jesse Hulscher

• Kap nou is met al dat gespam enzovoort.. Blijf lekker bij mijn topic zijn onderwerp: Bugfixes en nieuwe scripts voor Banditi.

Zou iemand van de crew even wat reacties willen verwijderen die niks m.b.t. mijn topic te maken hebben.

Alvast bedankt,
    Jesse

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!