Beste,
Ik heb een ringtone layout gemaakt, en ben er zelf niet ontevreden over. Graag jullie reacties!
Voorbeeld:
[color=FF0000]Klik hier![/color]
Mvg,
Cas
Beste,
Ik heb een ringtone layout gemaakt, en ben er zelf niet ontevreden over. Graag jullie reacties!
Voorbeeld:
[color=FF0000]Klik hier![/color]
Mvg,
Cas
Daar is de layout ook op gebasseerd, het is een verbeterde versie daarvan.
edit:
Staat ook op CasvDongen.nl
Ziet er leuk uit..
maar het een layout voor meerdere doeleinden want ik zie er geen ringtone layout in. De kleuren komen ook terug in de layout wat je maakt voor de battle. Ik zou graag eens een andere soort layout willen zien. Totaal anders dan deze style.
Maar verbeter punten zijn: Doe iets met plaatjes. Stop er mobiele telefoons in. laat zien dat het echt een ringtone layout is
Ziet er leuk uit, doe je deze ook voor de verkoop van €1.00? En uh, ik geef je een 7;tje leuk kleuren gebruik etc. Maar de mening is ook hier dat het meer met effecten en / of plaatjes moet.
Als deze gebased is, word hij gewoon open source
CitaatAls deze gebased is, word hij gewoon open source
Oké valt me nu pas op, bij 'meer' en 'geplaats door..' zal ik even een vakje om heen zetten is misschien wat leuker
Tja, als hij opensource word, kunnen mensen dit zelf bepalen.
Zelf vind ik dik gedrukt ook mooi
CitaatTja, als hij opensource word, kunnen mensen dit zelf bepalen.
Zelf vind ik dik gedrukt ook mooi
Er is niks dik gedrukt.. ik bedoel bij 'meer' etc. onder je nieuwsbericht hé
Deze lay-out was dus al open source, zoals in de eerste reactie wordt gezegd. Dus wat is het nieuws, je hebt de andere tekst in gezet?
Juist...
Inderdaad, beter bekeken en nu zie ik ook dat de footer nauwlijks is aangepast. Alleen de content heeft 2 kleine aanpassingen ^o)
[offtopic]100 BERICHTENN!!!!! :D[/offtopic]
Nogal standaard.. Wat afbeeldingen en meer afwisseling is de boodschap.
Hoi Cas,
Ben je nou alweer bezig met rippen? Je blijft wel gaan hé?
Eerst maak je een van templatemonsters.com na en nu een gratis te downloaden layout.
Zéér triest!
Nu kan je wel zeggen; Ja, een verbeterde versie..
Maar je ript hem alsnog. Je vermeld helemaal niks in je begin-post.
Ook nog is op je site te koop zetten?
Ik wens een ban :D.
Waar is deze normale gratis layout te downloaden?
Stond ergens op TBforum.nl
ik citeer vanaf de website:
De layout is een verbeterde versie van een gratis te downloaden layout. Wel is de layout vanaf 0 opgebouwd(dat doe je tog altijd? of ben ik nou raar ), en dus uniek.(???)
[offtopic]dat noemt zich een ontwerper[/offtopic]
manneuh,
hij heeft niets geript .. Hij verkoopt het niet ! dus wat is het probleem ! stop met zeiken en rate gewoon .. Dit haalt cp naar beneden deze k*t reacties..
Iemand directe link van de gratis layout?
Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!