• Dag Cp’ers!

Ik zou eens willen vragen of iemand geïnteresseerd is om een layout te maken.
    Het is voor mijn opa en hij zou graag iets in flash hebben, gewone ontwerpen zijn zeker ook welkom!

De -verlaten- website zoals hij nu is: [KLIK]

Wat ziet hij graag; dingen die vanachter iets komen en iets origineels. Niet te speels, toch iets wat professionele Designs.

Het budget: +- 20 (MET SLICE LIEFTS)
    Ik weet ook dat dit weinig is, maar zie het als een uitdaging ;)
    Eventueel kan er bijstaan: Design&Slice by …
    Of iets anders.

Ik maakte ook een ontwerpje; [Bekijk .png layout] -> NIET IN FLASH!

Dus, ik herhaal, heel graag iets in flash maar andere ontwerpen mogen ZEKER ook! ;)
    &ik weet niet hoe het originele woord is maar hij ziet graag dingen die van onder/achter komen of uit iets ofzo, als je naar een andere onderwerp gaat, bevoorbeeld parkieten, dat er dan een parkiet komt aangevlogen ofzo ...

Hopelijk snappen jullie het en ik verwacht mooie ontwerpen! ;)

Met vriendelijke groet,
    Guido (mijn opa) en Diëgo (ik)

• Guest, wil je besparen op je domeinnamen? (ad)
  • Hoi,
    Als het zonder flash mag wil ik het wel doen, dan maak ik een uniek design in psd, slice ik het en bouw het in een cms.
    Indien je opa een domein zal nemen wil ik ook nog wel een simpel hosting pakketje regelen.

• Citaat van Robin

Hoi,
    Als het zonder flash mag wil ik het wel doen, dan maak ik een uniek design in psd, slice ik het en bouw het in een cms.
    Indien je opa een domein zal nemen wil ik ook nog wel een simpel hosting pakketje regelen.

Dit klinkt mooi :)
    Ik zou zeggen doe maar ;)
    Flash is niet noodzakelijk...
    Wel graag als hij bevoorbeeld naar een andere rubriek gaat er iets anders komt ...
    Bv van parkieten naar duiven, veranderd er een parkiet in een duif ofzo...

Ik verwacht in ieder geval een ontwerp ;)
    Bedankt

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!