Bekerfinale is al beslist 2 . 0 ajax
EreDivisie Topic!
-
-
Guest, wil je besparen op je domeinnamen? (ad)
-
Dat noem ik niet beslist, 2-1 (eigenlijk 2-2 dan alleen 3 punten voor ajax) is misschien in dit geval al genoeg. Thuis dan met 1-0 winnen en de beker is voor Feyenoord.
-
Ben zelf voor Feijenoord, maar die scheids is echt waardeloos.
Alles is in voordeel van Feijenoord, dit is niet mooi voetbal meer.@Stan
Hoe kan jij in 20 minuten al een wedstrijd beslissen, doe je goed ^o) -
Haha superior zie jij feyenoord nog terugkomen dan (xD). Feyenoord had 1 kans en dat was 1 wedstrijd gelijk spelen en 1 wedstrijdd met 1 - 0 winnen.
Zullen we dan een wedje leggen dat ajax wint ? Feyenoord is gewoon pruts en ik heb eigenlijk liever dat ajax verliest als feyenoord. Maarja als je logisch gaat nadenken weet je ook dat dit een voorspelbare wedstrijd is.
-
Dat weet ik ook wel maar jij zegt eind beslissing 2 - 0.
Kan je niet voorspellen, voor zelfde geld gaat Ajax 2e helft lopen kloten.Doen ze namelijk wel vaker, dan denken ze binnen te lopen en gaan ze kloten.
-
Hmm beide team spelen niet echt goed hoor..
-
-
Feyenoord meot 1x scoren en dan de 2-1 proberen vast te houden zou mooi zijn en dan 1-0 winnen thuis in de kuip en dan is alles goed!
Domme KNVB denken ze geen schade te krijgen door beveiliging in rotterdam centrum zijn de hooligans mooi bezig stadhuisplein afgezet ME opgerukt spreekkoren en dadelijk ook nog rellen!
-
Dat is gewoon zielig, het is een voetbal wedstrijd waar is al die ophef voor nodig.
Snap dat echt niet af en toe..
-
me2, maar denk dat ze gwn pissed off zijn dat het niet in de kuip mocht en in 1 wedstrijd!
-
Dat kan ik wel begrijpen, wie ga je verantwoording geven voor dat bloedbad?
Je kan mij niet vertellen dat als Ajax in Rotterdam aan komt ook echt veilig zal zijn.
Geld trouwens ook andersom, ik zou ook niet in me Feijenoord shirt in Amsterdam lopen. -
klopt superior, maar de verantwoording ligt bij de mens zelf denk logisch na vechten om een bal?
-
Snap het ook niet inderdaad, kijk graag voetbal maar als je de volgende dag over die rellen hoort denk je bij jezelf: jongens waarom?
Gaat al jaren zo weet ik ook wel, vind het alleen nergens voor nodig.
Maat van me is voor Ajax en ik ben zelf Feyenoorder, wij kunnen gewoon samen biertje pakken en in de kroeg kijken.Daarna gewoon bijpraten over de wedstrijd, dat is normaal voetbal kijken.
-
klopt, maar hooligans is een levensstijl in nl niet zo erg maar in engeland enz verdien je er je brood mee!
Politie heeft handen vol aan supporters evenals ME (feyenoord)
-
Ajax wint met 2-0, op naar de 2e wedstrijd.
-
zeker niet, feyenoord wint 3-0o:D
-
az,
Nee, ik denk dat ajax met 3-0 wint tegen feyenoord volgende wedstrijd.
Btw. is het geen idee om er een kleine competitie van te maken?
Ik deel een wallie kaart t.w.v. ?5,- uit aan de winnaar die het goed voorspelt.
Dus, als het goed is, dan kan iedereen een andere voorspelling plaatsen, en de gene die wint, die krijgt een wallie code van ?5,-
Wie vind het een goed idee?
-
Ik zeg 2-0 Ajax in dat geval :p
-
ik denk dat je kan hebt dat het 3-0 feyenoord word.
-
2-1 feyenoord
btw is dit niet gokken?
Participate now!
Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!