3-0 ajax
ajax 4 life:cheer::cheer::cheer:
3-0 ajax
ajax 4 life:cheer::cheer::cheer:
Laten we eens een schopje doen om de ajacieden te pesten.
GOA STOAN AJ VEUR TWENTE BINT
Oude Markt was gisteren geweldig, het bier vloeide/vloog rijkelijk Sfeer was top!
Straks stadion, weer een dag feest
Een ding is zeker FEYENOORD wint de BEKER!! (h)
Ik was ook op de oude markt maar later naar `t van Heeksplein gegaan. Ook daar was het GEWELDIG! Ik vertrek zometeen richting stadion!
[offtopic]Eindelijk is een actief topic aangemaakt. :)[/offtopic]
Donderdag ajax-fey wie gaat kijken ??
en kan feyenoord nog winnen ?(h)
jah feyenoord kan winnen en gaat winnen ik ga het volgen!
az & NielsB: Probeer beetje realistisch te blijven omtrent de wedstrijd Feyenoord-Ajax. De kans dat Feyenoord nog wint is minimaal, aangezien Feyenoord minimaal 3x moet scoren om nog te kunnen winnen. Iedereen weet dat die kans erg klein is en dat Ajax sowieso wel 1x scoort waardoor Feyenoord al 4x moet scoren om te kunnen winnen en dat gaat noooooooooit gebeuren.
Het werd Twente gegund en Ajax verdiend. Maar ik als Ajax fan vind zelf ook wel dat twente een mooie winnaar is van de schaal. Want ik denk dat als twente het dit jaar niet werd het voorlopig ook niet meer werd. gefeliciteerd!
Ik hoop dat Feyenoord wint, niets in A'dam:)
huldiging hoe dan ook in de kuip:D of ajax of feyenoord wint, knvb voelt er niks voor om de huldiging in arena of kleedkamer te doen ze verw8ten massaal vertrek of doodse stilte evt fluitconcerten maar goed!
Feijenoord heeft kans, moeten ze zich alleen van hun beste kant laten zien wat blijkbaar soms moeilijk is.
Zondag winnen ze met 6 - 2 als ze dit ook donderdag neerzetten is er zeker potentie om te winnen :cheer:
Moge de beste winnen, maakt mij niet uit wie wint, sterkste wint zo zie ik het.
Felicitaties naar Twente met de schaal :cheer:
En diestro zoals KNVB meldt houden ze zich aan het protocol van de knvb beker het wordt altijd in de kuip gespeeld en ook daaar zal er gehuldigd worden!
aaiaiiaiiaiaiiaiaiaaiai 1-4 die moet hard aankomen in rotterdam :')
Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!