Welk is de beste provider in België.
Belgacom of Telenet en waarom?
Ik zeg dat Telenet beter is, men pa gelooft me niet, dus kom maar op
Welk is de beste provider in België.
Belgacom of Telenet en waarom?
Ik zeg dat Telenet beter is, men pa gelooft me niet, dus kom maar op
Zoiezo telenet
met Belgacom heb je veel meer storingen en valt je internet veel meer weg
Ok, wie nog
ik zou het eigenlijk niet weten maar ik denk dat wij telenet hebben, we hebben er nooit last mee
Ikzelf heb ook telenet en heb er tot nu toe nog geen last van gehad
enige wat ik soms wel spijtig vindt aan telenet is als ze werken aan het doen zijn en je krijgt er geen pb ofzo van.
Ik zou zeggen telenet, snelheid ligt een pak hoger en veel minder storingen. Enkel is telenet wel duur, maar zelfde ook met belgacom /telecom in belgië.
Ik kan je vertellen dat Telenet op een aantal punten slechter is dan Belgacom, bovendien maak ik gebruik van de Belgacom diensten en, heb ik nooit last van uitval of iets dergelijks. Daar boven op betaal je bij Telenet veel meer zouden ze je het liefst willen verplichten alle producten van hen af te nemen, je hangt uren aan de telefoon voor enige support dit is bij Belgacom dan weer even anders want die bellen je binnen een uur terug als er te veel wachtende mensen voor je zijn. Prijs kwaliteits verhouding met Telenet klopt niet helemaal.
Inderdaad, je moet ook naar de service kijken.
Bij Belgacom is die redelijk goed, ook al hadden we vorige maand voor de eerste keer een week geen internet (kwam door de feestdagen rond pasen).
Telenet is naar verluid beter als je televisie gaat kijken digitaal. Maar qua gewoon internet moet Belgacom niet echt onderdoen, ben er redelijk tevreden over.
Waarom overweeg je enkel telenet en belgacom, en geen scarlet of de andere en goedkopere providers?
Het is door een discussie met men vader, ik zeg dat Telenet algemeen beter is dan Belgacom.
Je vader heeft gelijk, de jongeren kijken niet verder dan de snelheid van het internet merk je nu wel weer.. Maar ze zien niet dat je bij Belgacom geen download limiet meer hebt en, bij Telenet is dit nog steeds iets voor in de toekomst.
Ik wil niet dat men vader gelijk heeft :p, meer :p!
Ferhatje, je moet je er denk ik bij neerleggen dat je vader gelijk heeft. Ondanks dat ik de 2 bedrijven niet ken.
Neej neej :p. het is 4 tegen 2 8-|
Ik denk dat ik alleen al meer punten heb aangehaald dan die andere vier, daar bij heb ik al aangegeven dat dat uitvallen van je internet wel mee valt ligt aan je zelf je moet de instellingen niet gaan lopen aanpassen als je er geen verstand van hebt.
Bij mij valt ook soms uit door "storingen" hoor..
Citaat van FerhatjeBij mij valt ook soms uit door "storingen" hoor..
Ben Nederlander, maar dat gebeurd hier ook hoor...
Kunnen bedrijven vrij weinig aan doen al is het niet netjes.
Service boven alles zeg ik zelf.
Je kan beter een goeie service hebben als er iets gebeurd.
Als er nooit iets gebeurd en plots wel maar geen service hiervoor is wat dan?
Dan kan je niks doen tot hun dit hebben opgelost, en weet jij hoelang je moet wachten als ze niet bereikbaar zijn?
Denk maar na :cheer:
Dat is een storing op jou netwerk, niet bij Belgacom ga maar eens kijken de laatste Belgacom storing was in 2008.
Daarom dat er 3 blokken geen (digitaal) tv, internet, fax en telefoon konden gebruiken voor 4 uur?
Nou ja als ik van wat belgische vrienden moet horen zijn ze allemaal niet zo blij met de providers vergeleken met Nederland. Datalimiet (ken ik al jaren niet meer hier XD), trage internet daar ook nog is bij.
Nou ja hij gebruikt Dommel ofzo. Maar ja geen flauw idee wat nou beste is xD
Wij hebben hier Belgacom maanden daarvoor hebben wij Telenet opgezegd i.v.m. slechte service. Belgacom is opzich geen langzaam internet, maar jullie willen natuurlijk als je op een link klikt dat je gelijk op die pagina zit. Dat interreseert mij eigenlijk vrij weinig. Belgacom levert alsnog de beste service 8-|
Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!