Ik ben op zoek naar A van kempen van G-Gangsta.nl is er iemand die mijn kan aanwijzen wie dit is.
IK ben op zoek naar
- -Maikel
- Closed
-
-
Guest, wil je besparen op je domeinnamen? (ad)
-
En gelieve pm met zijn email kan sturen.
Edit:
excuses voor dubbelpost had verwacht dat ie zou samenvoegen. -
Kan je hem misschien een pm op G-Gangsta.nl sturen?
-
Uhm kan niet inloggen die site werkt niet eens.
-
G-gangsta.nl alias g-hostage.nl alias bloodstar.nl alias ultimategang.nl
Ik ken ze maar al te goed die gasten rippen alleen maar
overlaatst heb ik g-hostage aangeklaagd bij g-projects.nl die gasten hadden gewoon de kvk van hun gestolen(xD)Ik stuur zijn gegevens en adres + telefoon wel door naar jou
Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 10.05.09 21:29:02:
G-gangsta.nl alias g-hostage.nl alias bloodstar.nl alias ultimategang.nlIk ken ze maar al te goed die gasten rippen alleen maar
overlaatst heb ik g-hostage aangeklaagd bij g-projects.nl die gasten hadden gewoon de kvk van hun gestolen(xD)Ik stuur zijn gegevens en adres + telefoon wel door naar jou
Edit:
-
zou fijn zijn want die gozer heeft dus nu mijn layout getjat en heb er dus flink wat ballen voor betaald
-
Ik weet hoeveel jou layout koste kerel
Toen ik hem zag vond ik hem heel hard en heb ik prijs gaan vragen!Maar daarvoor moet ik nog beetje meer verdienen met mijn crime om een mooie layout
-
Doe effe whois dan?
-
crimestreets bent u zeker?
Gedesignt door Rz Designs.
goede keuze goede prijs:P -
Die gast is hier op dit forum actief. Er stond op één van zijn sites in link naar CP... Via het linkpartners systeem, dus denk dat zijn login wel te achterhalen is?
-
Rz designs ? lol
Leer toch lezen :p
Rudolf Bos is de designer
-
Crimestreets.nl ja, terrorsheep had whois gedaan maar ben niet echt een gebruikbaar email tegengekomen daarom.
Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 10.05.09 21:45:26:
Nja nu heb ik gegevens zat -
Ja maa rhet bedrijf heet Rzdesigns
-
ik zal ff kijken op mijn oude msn
daar heb ik hem nog wel ergens tussen staan zijn oude email en kan die van die robin lancee ook mee geven dat is zijn vriendje die mee helpt rippen :p
-
Ik dacht knip van bloodstar.nl=g-gangsta
-
[b]Criminalspoint is geen Opsporing Verzocht, maak a.u.b. gebruik van Whois [/b:]slotje:
Participate now!
Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!