Dan zal ik wel soms met fouten of met cap locks typen 8-|
Onnutige posts / berichten
-
-
Guest, wil je besparen op je domeinnamen? (ad)
-
Vertel jij die stijve hark woordjes maar aan joshua (moderator)!
Of één van de gelukkigen uit het volgende rijtje!
K.Rens
Darsstar
Pim
Killingdevil
Lodewijk
R-Mijnten
Joshua
PatrickNatuurlijk kan men ook altijd bij mij terecht, mocht er iets niet naar wens verlopen... U kunt mij bereiken op het telefoonnummer 0900123456, of e-mailen naar [email protected].
Mocht je echt diep in de aardappelpuree met gekookte bonen en rundvlees zitten, dan kunt u persoonlijk contact opnemen aan sesamstraat 32, 5252GB in Sesamstad.
Bij voorbaat dank voor uw begrip. -
Citaat van Shaggie
Vertel jij die stijve hark woordjes maar aan joshua (moderator)!
Of één van de gelukkigen uit het volgende rijtje!
K.Rens
Darsstar
Pim
Killingdevil
Lodewijk
R-Mijnten
Joshua
PatrickNatuurlijk kan men ook altijd bij mij terecht, mocht er iets niet naar wens verlopen... U kunt mij bereiken op het telefoonnummer 0900123456, of e-mailen naar [email protected].
Mocht je echt diep in de aardappelpuree met gekookte bonen en rundvlees zitten, dan kunt u persoonlijk contact opnemen aan sesamstraat 32, 5252GB in Sesamstad.
Bij voorbaat dank voor uw begrip.HAHA Genyal, ja je hebD gelyk ik beL metteen diE numer
-
Mededeling: SkyNet is zojuist verbannen. Onze service zal hierdoor tijdelijk niet beschikbaar zijn. Wij zullen onze uiterste best doen om dit probleem zo spoedig mogelijk te verhelpen. Graag zien wij u binnen 6 uur weer. Tot ziens!
-
was hij hiervoor niet al 3 uur verbannen?
dus ik denk dat hij over 3 uur alweer terug is.simpel rekensommetje : 3+3 = 6
8-|
-
Ik heb het vermoeden dat uw redenering in nauwe voet staat met de waarheid.
Ziet u, wanneer men verbannen wordt, is het gebruikelijk dat de desbetreffende persoon zogeheten banpunten ontvangt. Naarmate uw banpunten stijgen, stijgt uw tijd van verbanning ook.
Bent u dus 3 uur verbannen, en ontvangt u hier bovenop nog 3 banpunten, dan betekent dat, dat u in totaal 6 uur gerestricteerd bent in het toevoegen, verwijderen of bewerken van content die weergegeven wordt op De website (http://www.criminalspoint.com). -
Ik wist niet dat we hier zo wiskundig waren op criminalspoint? 8-|
-
ik ben wiskunde = meer figuren
reken= + to - :p(edit: ik ben ... meer voor wiskunde)
-
ik zei toen us een keer K.Rens is nooit online en toen ik op submit klikte was hij online dat was vaag joge:O
Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 15.06.10 01:40:48:
wij op cp worden steeds slimmer:D of daalt het niveau hier8-) -
Haha ssjharry
Dit dacht ik ook maar het daalt hier maar ^o)
-
ja hea dus ik dacht fout ik hoor de laatste tjd andere communities ook over het niveau van cp en dat is niet allemaal positief
-
Shaggie kon hem weer niet inhouden he (xD)
-
Dat zie ik voorlopig nog door de vingers.
-
1 2 3 wat nog meer ....
-
ik heb mijn hamster opgezet... en ook een plaat van ac/dc
-
Heluw Criminalspoint +o(
S. -
Citaat van Killingdevil
Sorry, maar ik ga toch eventjes ingrijpen.
Van dit topic was het de bedoeling grappige nutteloze berichten uit andere topics te quoten. Jullie zijn nu eigenlijk meer aan het chatten, en daarvoor nodig ik jullie uit in de chat (die werkt toch?).
Ik weet dat dit het offtopic gedeelte van de website is, maar graag toch een beetje meer ontopic. :cheer:
Ik denk dat jullie de laatste kans nu wel hebben gehad?
Volgende offtopic reactie wordt zwaar bestraft!
-
Dit is geen reactie, maar een topic!
-
@ Stefan, dit is off-topic gedeelte.. (lounge)
Participate now!
Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!